...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Μην κρατάς ομπρέλα στη βροχή, ούτε στον ήλιο....

...Να αφήνεις τη φύση να σε αγγίζει.

        Όσο μεγαλώνεις, θα σε αγγίζει η άλλη πλευρά της φύσης. Ο θάνατος. Το τελείωμα. Γιατί να κλείνεσαι λοιπόν στους 5 τοίχους(*) όταν μπορείς να βγεις και να χαρείς τη φύση; "Μα δεν έχω χρόνο". "Έχω παιδιά να φροντίσω". Και τα παιδιά σου δεν θέλουν επαφή με τη φύση; Από αυτή γεννήθηκαν. Αν δεν υπήρχε η φύση δε θα υπήρχαν ούτε αυτά, ούτε εσύ.
        Οι Γενίτσαροι, αν θυμάμαι καλά από τα μαθητικά μου χρόνια, ήταν τα παιδιά που έπαιρναν οι Τούρκοι απο τις ελληνικές οικογένειες(άρα Έλληνες) και τα εκπαίδευαν και τα έστρεφαν εναντίον των οικογενειών τους.
        Μην παίρνεις λοιπόν τα παιδιά από τη φύση που αγαπούν, για να τα στρέψεις εναντίον της όσο θα μεγαλώνουν(βλ. εργοστάσια, σκουπίδια στις παραλιες, άπειρα αυτοκίνητα, φωτιές στα δάση).
        Κι ένα τραγουδάκι για όσους σκέφτηκαν(και βάζω και εμένα, στο παρελθόν, μέσα) πως οι Χριστιανοί(αλλά γιατί όχι και κάθε ένας που πιστεύει σε μια θρησκεία!) δεν έχουν χιούμορ; Όπως είπε και ο δάσκαλος των θρησκευτικών μου "πού ξέρουμε ότι στη δευτέρα παρουσία ο κόσμος θα καταστραφεί;" και είναι σωστή η ερώτηση. Η Βίβλος δε λέει ότι θα βγει το θηρίο με τα κεφάλια και τα κέρατα και θα υποταχθούν οι άνθρωποι; Ωραία! Μακάρι! Γιατί αμέσως μετά από αυτό θα έρθει και Εκείνος και θα το νικήσει.
        Το φαντάζεστε; Θεός εναντίων διαβόλου! Μιλάμε για τρελά κέφια. Ο διάβολος να ιδρώνει, να προσπαθεί, να ξεφυσάει, να βρωμάει ιδρωτίλα και να μη μπορεί να νικήσει. Ο Θεός για το γέλιο και μόνο θα του πετάει και ψάρια για να βρωμάει ψαρίλα και ιδρωτίλα μαζί(σαν τους δύο γαλάτες που τσακώνονταν γιατί ελεγε ο ένας στον άλλο ότι τα ψάρια του βρωμούσαν). Χαχαχα.

        Και τώρα που σας χαλάρωσα ορίστε και το τραγουδάκι που το ξέρετε μεν αλλά όχι έτσι. Και σίγουρα δεν το περιμένετε έτσι. Αν βρω χρόνο θα βάλω και τα λόγια. Πράγμα λίγο απίθανο βασικά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.


(*)Κανονικά η φράση λέει για 4 τοίχους. Εγώ έβαλα και έναν πέμπτο. Έτσι γιατί έχω κέφια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: