...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Πάνω απ' τον κόσμο

        Χτες έφτασε στα χέρια μου το νέο CD του Στέλιου Ρόκκου με τίτλο Πάνω απ' τον κόσμο. 11 τραγούδια εκ των οποίων τα 2 είναι παλιά. Το ένα είναι το Έμεινα εδώ που δε θυμάμαι από ποιο δίσκο του είναι, αλλά αν ψάξετε στο youtube θα το βρείτε σίγουρα. Το άλλο τραγούδι λέγεται Κράτα καρδιά και είναι από τον δίσκο Δε θέλω άλλο παραμύθι(τον έχω αγοράσει γι' αυτό το ξέρω). Αυτά τα δύο τραγούδια, από τότε που τα έμαθα, είναι τα αγαπημένα μου. Το Έμεινα εδώ όταν ήθελα να... "βρω το δίκιο μου" ας πούμε. Το Κράτα καρδιά γιατί μου έμοιαζε με ινδιάνικο λίγο αλλά, όπως και να έχει, πολύ χαρούμενο και δυνατό.
        Γυρίζουμε λοιπόν το CD στο οπισθόφυλλο όπου αναγράφεται Κράτα καρδιά (Συμμετοχή Δημήτρης Μπάσης). Και λέω "Ώπα! Εδώ είμαστε!". Και το έβαλα αμέσως να το ακούσω. Ένα έχω να πω... Αν μου άρεσε πάρα πολύ με τη φωνή του Ρόκκου, άλλο τόσο μου αρέσει με τη συμμετοχή του Δημήτρη Μπάση στο πρώτο κουπλέ και στα ρεφραίν. Έχουν προστεθεί και επιπλέον στίχοι, με άλλη μελωδία, που τους λέει ο Ρόκκος αλλά δεν χαλάει το κομμάτι. Αντίθετα, θα έλεγα πως δίνει μια ισορροπία μεταξύ της έκφρασης των δυνατοτήτων των δύο τραγουδιστών.
        Στο Έμεινα εδώ δεν έχουν αλλάξει πολλά. Ο Ρόκκος το λέει λίγο διαφορετικά και έχουν τροποποιηθεί λίγο οι "πίσω" νότες του τραγουδιού. Όχι δηλαδή η κύρια μελωδία.
        Και φυσικά η παρακάτω εικόνα δεν σχετίζεται με την έννοια του "Κράτα καρδιά" όπως τη λέει το τραγούδι, αλλά εμένα αυτή μ' αρέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: