...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Παραμύθι το κουκί και το ρεβύθι

Πριν από μερικά χρόνια είχα γράψει ένα γράμμα σε μια κοπέλα που είχα πληγώσει. Το ίδιο βράδυ παρακάλεσα τον Θεό να στείλει το γράμμα αυτό στην κοπέλα. Το πρωί όμως το γράμμα ήταν ακόμη εκεί. Παρόλα αυτά το γράμμα έφτασε κατά μία έννοια μετά από 1-2 μέρες.
Έγραψα κάποιους στίχους για την ίδια κοπέλα. Κι ήταν οι παρακάτω...
Η ανάσα μου σήματα καπνού
στις κρύες νύχτες του χειμώνα
που σε καλούν να 'ρθεις εδώ να μου πεις
για την αλήθεια σου ακόμα.

και ήλπιζα ο Θεός να μεταφέρει το μήνυμά μου... Το πρωί όμως η ανάσα μου ήταν ακόμη εκεί. Παρόλα αυτά το ταξίδι ολοκληρώθηκε μερικούς μήνες αργότερα.
Φαίνεται είχε φουρτούνα στις θάλασσες...

...αλλά μάθαμε στην πορεία να κολυμπάμε...

...τουλάχιστον εγώ έμαθα...
...πάνω που είχα κουραστεί να νοσταλγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: