...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Καθαρά Δευτέρα(;)

        Σκάλισα το παρελθόν σήμερα. Όσο μπορούσα να θυμάμαι δηλαδή. Ό,τι είχα κρατήσει σε e-mail. Τα ξαναδιάβασα. Δεν βρήκα τίποτα σημαντικό. Βρήκα μόνο πράγματα που είχα διαγράψει από το μυαλό μου. Πράγματα και εμπειρίες που δεν είμαι χαρούμενος που τις έζησα αλλά μου έδειξαν τι να αποφεύγω. Και ξεκίνησε η Δευτέρα μου αρκετά καλά. Την ξεκίνησα τα ξημερώματα με μια κοπέλα από Θεσσαλονίκη να με εμψυχώνει για το τελευταίο μου τραγούδι, λέγοντάς μου ότι βρίσκει πάντα νόημα στους στίχους μου. Χαιρετίσματα εκεί πάνω στη Θεσσαλονίκη!
        Έπειτα, φτάνουμε στη στιμή που ο ήλιος έριξε τους ακτίνες του στον χώρο μου. Δεν βοήθησα κανέναν σήμερα. Μόνο τον εαυτό μου. Δε μου αρκεί όμως. Κάποια ευκαιρία θα βρω τα λίγα λεπτά που μου απομένουν. Όσο για την "Καθαρά Δευτέρα". Σκονισμένη και αραχνιασμένη ήταν. Το βράδυ που επέστρεψε η οικογένειά μου και άρχισαν να πετάνε σκόνη δεξιά κι αριστερά, τότε άρχισε να γίνεται καθαρή.
Πάντως θέλω να παρουσιάσω στους όποιους αναγνώστες αυτού του ιστολογίου το παρακάτω τραγουδάκι:
        Νομίζω, αγαπητοί αναγνώστες, πως θα βρείτε λίγο από τον εαυτό σας εδώ μέσα. Και δεν υπάρχουν πολλά τραγούδια μου για τα οποία να έχω τέτοια πεποίθηση. Καλημέρα να έχουμε!

ΥΓ: Neni ευχαριστώ για τη ζωγραφιά! Είναι υπέροχη! Θα το γράψω και στο blog σου να φαίνεται ότι μου άρεσε!!!
ΥΓ: Jimprift ευχαριστώ για την παροχή της φωτογραφιας με τον χαρταετό!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το να συνεχίσεις... είναι το παν... να προχωράς και να μαθαίνεις από τον δρόμο... όμορφο το video... μη ξεχνάς για σένα γράφεις πάνω από όλα.. έκφραση...
Καλό ξημέρωμα

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Για μένα... Απλώς προσπαθώ να παίρνουν και οι γύρω μου κάτι μέσα από τη δική μου έκφραση. Ευχαριστώ που με διάβασες Οδοιπόρε! Να είσαι καλά!