...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Αλλάζουμε τα σύμβολα απόψε

Καταστράφηκαν τα αρχαία σύμβολα μυθικών πολιτισμών σήμερα. Το κόκκινο πανί που ήταν η σημαία τους γέμισε με αίμα και σήμερα. Το κίτρινο του ήλιου που ήταν ωραία κεντημένο πάνω του, έφυγε. Πλέον μια άψυχη μάζα η σημαία τους που από την τριβή του χρόνου ξέφυγε. Ήρθαν από το παρελθόν αλλά στο μέλλον μας δεν είχαν τύχη. Ίσως κάτι να μπορεί να διορθωθεί πριν σταματήσει η ελπίδα να βήχει. Όμως μαζί με τον παράδεισο, μας έφερε και την κόλασή του. Κάθε πλανήτης που πέθανε, φέρνει μαζί και την κόλασή του. Κι αυτό δε συμβαίνει μόνο με τους πλανήτες του κόσμου. Συμβαίνει και με τους ανθρώπους που κάποιοι αποκαλούν “Φως μου”. Μιλάω για ανθρώπους και όχι για θεούς. Όχι για αθάνατους αλλά για θνητούς. Άλλωστε όταν κάποιος ταξιδεύει, με στόχο το άγνωστο κι αν οδεύει, κουβαλάει πάντα την πόλη του μαζί του. Τα πάρκα, τα σπίτια κι όσο ουρανό μπορεί να δει, μαζί του. Κι αν είδε την ειρήνη σε αυτά, την ειρήνη θα δει και μετά. Κι αν είδε τον πόλεμο μέσα σε αυτά, τους ίδιους εφιάλτες θα έχει ξανά. Κι αυτό ένα μικρό κείμενο έχοντας αλλάξει παραστάσεις. Πιθανόν να μην ξέρεις ποιος είμαι, αλλά δε χρειάζονται συστάσεις. Είμαι κάποιος που πέρασε από τα μέρη που θα περάσεις, κάποιος που θα περάσει από τα μέρη που θα κοιτάξεις. Κάποιος που προσπέρασες όταν οι άλλοι γελούσαν. Κάποιος ανάμεσα στα σκυλιά που καραδοκούσαν. Κι αυτό δεν είναι περίεργο ή κάτι μεμπτό. Είναι ένα από τα όνειρά μου που έγινε πραγματικό. Πλέον είδα πολλά και μπορώ να διαλέξω τι μου αρέσει τελικά: να σωθώ ή να φονεύσω; Κι όχι, δε λέω για θρησκεία. Μιλάω μόνο για εμπειρία. Μιλάω για όσα μαζί τους έφτιαξα δικό μου χαρακτήρα. Μιλάω για όσα έδωσα και για όσα πήρα. Κι εδώ τελειώνω λοιπόν. Έφτασα στο τέλος. Συνεχίζω στο παρόν και θα χαρείς επομένως, αν δε σου άρεσε ότι διάβασες που δεν θα μιλήσω άλλο για μύθους και για μάγισσες. Κι ίσως να μην κατάλαβες τι σκοπό είχε το κείμενο αυτό. Αν σου έλεγα πως ήταν μια προσπάθεια να ξεκολλήσω το μυαλό; Δε μιλάω για εσένα αλλά για εμένα. Δε μιλάω για αλήθεια. Όμως ούτε για ψέμα. Μίλησα για κάτι που τώρα τελείωσε. Πέταξα χρώματα στον καμβά και το έργο τους μόλις τελείωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: