...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Για όσες γυναίκες βιάστηκαν...

Όσο πάνε και πληθαίνουν οι άντρες που χρησιμοποιούν τις κοπέλες τους σαν σκεύη ηδονής, και αφού τελειώσουν, τις δέρνουν. Δυστυχώς, γνώρισα τέτοιους ανθρώπους. Δυστυχώς, σε τέτοιους ανθρώπους έσφιξα το χέρι. Ευτυχώς, τέτοιους ανθρώπους δεν τους ονόμασα ποτέ τίποτε περισσότερο από απλά γνωστούς μου. Όταν αυτοί, όμως, φύγανε, οι κοπέλες αυτές όφειλαν κάπως να σταθούν και πάλι στα πόδια τους. Αυτή την ανάρτηση λοιπόν, την αφιερώνω στις γυναίκες που ένιωσαν τέτοιες εμπειρίες και για τους άντρες που ως παιδιά είδαν τον πατέρα τους να χτυπάει τη μητέρα τους, όσο αυτοί ήταν ανήμποροι να αντιδράσουν. Το συγκρότημα λέγεται Javaspa και το τραγούδι "Όταν είσαι γυναίκα"... Καλή ακρόαση...
Το κομμάτι αυτό αποτελεί αληθινή ιστορία
Και περιέχει πολύ σκληρούς στίχους
Όσο σκληρή είναι η καθημερινότητα για μία γυναίκα
Μέσα σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία
Όπου πλέον αντικειμενοποιείται
Και θεωρείται απλά ένα σκεύος ηδονής
Ένα σκεύος σεξουαλικής εκτόνωσης για τον άντρα
Και απλά μια μηχανή αναπαραγωγής

Προσπαθώ να θυμηθώ τον εαυτό μου μικρή
Στο σπίτι που μεγάλωσα σε γειτονιά φτωχική
Είχα μεγάλη μητέρα μα κατά βάθος καλή
Και ένα μπαμπά που κάθε μέρα την βαρούσε πολύ
Φοβόμουνα τόσο πολύ που κάθε βράδυ κρυβόμουν
Έπιανα αγκαλιά μια κούκλα και σκεφτόμουν
Πως θα γινόταν το μαχαίρι απ΄ την κουζίνα να πάρω
Και ένα βράδι που κοιμόταν στην καρδιά να το βάλω
Ήμουν τόσο μικρή μα το τραύμα δυνατό
Και όποτε μου το θυμίζει με γεμίζει θυμό
Ήτανε μέρα Κυριακή ήτανε πολύ αργά
Και η μάνα μου στην κουζίνα μαγείρευε φαγητά
Μπαίνει μέσα ο πατέρας μου τίγκα σουρωμένος
Και λέει στην μητέρα μου ψιλονευριασμένος
Πουτάνα ήρθε η ώρα σου κάτσε να σε @#!
Άνοιξε τα πόδια σου. Άσε με να σε σκίσω


Όταν είσαι γυναίκα και ζήσεις τον βιασμό
Τότε είναι που χάνεις τον ίδιο σου τον εαυτό
Όταν είσαι γυναίκα και ζήσεις τον βιασμό
Τότε είναι που μισείς το κάθε τι αντρικό

Ήμουν πίσω από την πόρτα και κοιτούσα κρυφά
Όμως αυτός το κατάλαβε, γυρνάει ξαφνικά
Μου δείχνει ένα μαχαίρι και μου λέει στεγνά
Πως αν τολμήσω να μιλήσω θα έχω εγώ μετά σειρά
Και έτσι και έγινε δεν τόλμησα να πω κουβέντα
Μπροστά μου ο πατέρας μου βίαζε την μητέρα
Πάγωσα για λίγο ήθελα όμως να σωθώ
Είχε δακρύσει η μητέρα μου δάκρυσα κι εγώ
Μα ξαφνικά το χέρι του μ' ακούμπησε την πλάτη
Μου έδωσε σφαλιάρα και έπεσα κάτω αιμόφερτη
Με όση δύναμη είχα άρχισα τα βοήθεια
Μα πείρε το ζωνάρι άρχισε το μαστίγωμα
Μου είπε κατά λέξη με ένα βλέμμα σκληρό:
Πουτάνα ήρθε η ώρα να σε σκίσω από @#!
Αυτό ήταν το έκανε για ώρα τόσο βίαια
Που μετά από αυτό εγώ απλά λιποθύμησα

2 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλο πασχα ευχομαι με υγεια

Forerunner είπε...

Το ίδιο εύχομαι και σε εσένα Σκουλικάκι :-D Με υγεία και ευτυχία :-)