...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Coelho

Γύρω στα 14-15, οι συμμαθητές μου, αλλά και μεταγενέστερες γενιές, ανακάλυπταν τα βιβλία "Μικρός Πρίγκηπας" και "Αλχημιστής". Οφείλω να πω πως δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά. Έχω διαβάσει μόνο ένα μικρό απόσπασμα από τον μικρό πρίγκηπα και έχω ακούσει μία φράση από τον Αλχημιστή. Κι αυτή η φράση ήταν "Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσεις".

Οφείλω να πω την προσωπική μου άποψη επ' αυτού. Ο Paulo Coelho φοβόταν την αλήθεια. Όπως και πολύ άλλοι. Φοβόταν πως αν συνειδητοποιήσει την αλήθεια θα υποχρεωθεί, βάση αλαζονείας που έλεγα και στην προηγούμενη ανάρτηση, να τη χρησιμοποιήσει.

Οφείλω, λοιπόν, να πω ότι ορθότερο είναι το "Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ. όλο το σύμπαν υποκύπτει στη θέλησή σου". Ίσως ακούγεται αλαζονικό. Πραγματικά όμως; Δε με νοιάζει πώς ακούγεται. Είναι η αλήθεια. Ισχύει. Πήραμε παραδείγματα από τις ζωές μας με έναν φίλο. Και η αλήθεια είναι πως αυτό που θέλαμε περισσότερο κι από την ίδια μας τη ζωή, τελικά έγινε. Κι αυτός ο μύθος για τα κουτάλια που λυγίζουν κ.τ.λ. Δεν είναι η δύναμη της σκέψης αλλά η δύναμη της θέλησης. Κι όταν το θέλω μου να επηρεάσω το σύμπαν, δεν αφορά το θέλω μου να επηρεάσω κάποιον άλλο άνθρωπο, τότε αν το θέλω αρκετά, θα γίνει.

Κι ένα τραγουδάκι του TUS για όποιον επιθυμεί να το ακούσει...

2 σχόλια:

Δέσποινα Πατεράκη είπε...

και για να έχεις πιο πλήρη ενημέρωση και μια φράση από το "Εγχειρίδιο του πολεμιστή του φωτός" επίσης του Κοέλο
"Ακριβώς επειδή πιστεύει πως είναι αυτό που λέει, ο πολεμιστής καταλήγει να γίνει αυτό που λέει πως είναι"

Forerunner είπε...

Πολύ του γουστάρω όταν οι άνθρωποι συμπληρώνουν τις σκέψεις μου! Κι όλοι μας είμαστε πολεμιστές! Αρκεί να το πιστέψουμε και θα γίνουμε, αν στην πορεία δεν ανακαλύψουμε πως είμαστε ήδη.