...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Εγώ ζω... Εσύ;

Κάπως ημερολόγιο-κατάσταση η σημερινή ανάρτηση αλλά ας είναι. Δεν έχω άλλωστε πολλά να πω. Σχεδόν τίποτα... Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το πρωί και για όσα μοιραστήκαμε και πάλι... Τίποτε άλλο. Μου αρέσει να ζω... Και να μπορώ να φωνάζω ελεύθερα το "Σ'αγαπώ" χωρίς να φοβάμαι ότι θα το παρεξηγήσεις!

Και κάπως έτσι επιστρέφω στο εφηβικό μου αγαπημένο τραγούδι. Οι άλλοι τραγουδάγανε Ρουβά, Βανδή, Σφυράκη, Κουρκούλη... Κι εγώ...

"Με τα μάτια μου ανοιχτά
Με καρδιά που λαχταρά
Τη ζωή μου όλη ξόδεψα να βρω..."


Καλή ακρόαση!
Χρήστος Δάντης - Ζω


Με τα μάτια μου ανοιχτά
με καρδιά που λαχταρά
την ζωή μου όλη ξόδεψα να βρω

Ότι ψάχνει μια ψυχή
με μια άλλη λογική
μια εικόνα μέσα κι έξω μαγική

Ζω και ότι μου δοθεί είναι δώρο
Ζω για να στο χρωστάω
Ζω όσο ζεις στον ίδιο χώρο
Ζω για να σ' αγαπάω

Φως για να φανείς
στην καρδιά μου μπήκε φως
και δεν ξέρω αν ονειρεύτηκα και πως

πήρε χρώμα η διαδρομή
και είδα μέσα απ' τα χτιστά
κι ευχαρίστησα του κόσμου τα χρηστά

Ζω και η ζωή μου μοιάζει δώρο
Ζω για να στο χρωστάω
Ζω όσο ζεις στον ίδιο χώρο
Ζω για να σ' αγαπάω

Ζω και ότι μου δοθεί είναι δώρο
Ζω για να στο χρωστάω
Ζω όσο υπάρχεις μες το χώρο
Ζω θεέ μου σ' αγαπάω

Δεν υπάρχουν σχόλια: