...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Ήρθε η ώρα...

Ήρθε η ώρα να φύγω και να επιστρέψω σε 10 μήνες. "Με καλεί η πατρίδα" λέγεται αυτό που θα μου συμβεί. Αλλά για μένα είναι μία υπέροχη ευκαιρία να γνωρίσω το άγνωστο. Να ζήσω τα όριά μου. Να γνωρίσω ανθρώπους. Να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου. Ευκαιρία για πολλά.

Το δισάκι μου στον ώμο.
Μία καρδιά γεμάτη και άδεια.
Το καπέλο μου στο κεφάλι.
Τα ποιήματά μου στο τετράδιο.
Μία γρήγορη ματιά πίσω.
Κι ένα οδοιπορικό με το λυρικό εαυτό μου να κυριαρχεί.

Θα αφήσω λοιπόν τη σελίδα αυτή με 1 τραγούδι και 1 πληροφορία. Το τραγούδι είναι από το συγκρότημα Μέδουσες και έχει τίτλο "Τι θα πει αυτή η λέξη"[1][2].

Όσο για την πληροφορία...
Αφορά το τραγούδι "Η ιστορία μου" που έγραψα.
Λίγες μέρες πριν το γράψω είχα εκτυπώσει και τις 300 σελίδες ποιήματα+κείμενα που έχω και τα είχα δώσει σε μία κοπέλα η οποία μου είπε ότι αρκετά της άρεσαν. Έτσι όμως βρέθηκα σε μία πρωτόγνωρη θέση. "Έγραψα τόσα. Μια χαρά βιβλίο έγιναν. Ποιο το νόημα λοιπόν να συνεχίσω να γράφω;".

Έτσι μέσα στο τραγούδι είπα στίχους όπως
"Άρχισα να χτίζω στίχους που είχαν μέσα την ψυχή μου"
"Να ενημερώνω το χαρτί για κάθε χαρά ή γιατί μου"
"Στα χρόνια που ακολούθησαν συνέχισα να γράφω"
"Δεν ήξερα το γιατί. Δεν ήξερα αν θέλω να το μάθω"
"Άκουσα λόγια καλά. Κάποια πολύ δελεαστικά"
"Μα δε σταμάτησα να γράφω για εμένα τελικά"
"Απλά είδα και πάλι τη ζωή μου για να δω ο Πάνος ποιος είναι"
"Μήπως και βρω το λόγο που ακόμα εγώ γράφω"
"Γιατί δε σταμάτησα; Τι άλλο μένει να μάθω;"

Και μπορεί να μην έχω απάντηση όσον αφορά στο γιατί ξεκίνησα να γράφω.
Όμως όσον αφορά στο γιατί δεν σταμάτησα ακόμη...
...κάτι το ότι σημασία δεν έχει ο τερματισμός αλλά το ταξίδι μέχρι εκεί...
...κάτι το ότι σκοπός μου δεν είναι να βγάζω βιβλία αλλά να εκφράζομαι εγώ ο ίδιος μέσα από τα έργα μου...
...κάτι το ότι απλά μπορώ...
Είναι αρκετοί λόγοι, για μένα τουλάχιστον, για να συνεχίσω...

Να είστε καλά μέχρι να γυρίσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: