...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Στρατο...λογία

Η παρακάτω ανάρτηση είναι προπαρασκευασμένη. Κι ο λόγος είναι πως δε θα είχε νόημα πριν μπω στο στρατό. Οπότε... αν όλα πάνε καλά, η ανάρτηση αυτή θα εμφανιστεί ακριβώς τη στιγμή που θα φεύγω από το σπίτι για το στρατόπεδο. Πριν φύγω, όμως, αφήνω τις δημιουργίες μου εδώ για όποιον ενδιαφέρεται. Με κάποιες εξηγήσεις φυσικά...

Καταρχάς να ενημερώσω πως μπορεί το τωρινό μου ψευδώνυμο να είναι Forerunner, αλλά το ψευδώνυμο που είχα από όταν ήμουν Β' γυμνασίου ήταν και, κατά βάθος παραμένει, το Vensires. Αν δείτε κάπου, λοιπόν, το όνομα Vensires θα ξέρετε σε ποιον αντιστοιχεί.

Από εκεί και πέρα...
Θα δείτε αριστερά μία εικόνα που λέει "Vensires - 8 χρόνια ποίησης". Είναι όλα τα ποιήματα που έχω γράψει μέχρι τώρα σε μορφή PDF για όποιον ενδιαφέρεται να τα έχει συγκεντρωμένα. Δεν υπόσχομαι ότι όλα θα είναι ευχάριστα ή ευκολονόητα ή ότι δε θα σας βάλουν σε σκέψεις. Ό,τι έχω γράψει, το έγραψα για να εκφράσω αυτά που ήθελα κατά καιρούς. Και μέσα σε αυτούς τους καιρούς υπήρξε δυστυχία, ευτυχία, αγάπη, χαρά, πόνος, προδοσία, αλήθεια, φιλία και άλλα πολλά. Απλώς, αν δεν τα εμφάνιζα τα ποιήματα αυτά κάποια στιγμή, τότε δε θα είχε απολύτως κανένα νόημα το "Μια αληθεια που δε φοβηθηκε να αποκαλυφθει γνωριζοντας το κοστος" που γράφω κάτω-κάτω στο blog αυτό.

Φυσικά, διακοπές είναι να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν. Κι ευτυχώς ο κόσμος μου δεν είναι μόνο τα ποιήματα. Είναι και τα τραγούδια μου. Όμως όχι, δεν εννοώ αυτά. Σίγουρα, όσοι έχετε αγοράσει κάποια στιγμή σταυρόλεξα(πχ. Κουίζ, Γρίφος κτλ), θα έχετε δει ότι κάθε τεύχος έχει περίπου 4 εικονόσταυρα. Προσωπικά, μου πήρε κάποιο χρόνο να καταλάβω πώς να τα κάνω σωστά και ακόμη και μετά από 2 χρόνια δε μπορώ να πω πως τα καταφέρνω ικανοποιητικά. Γι' αυτό, και λόγω "νοητικής υπερξεκούρασης" είπα να κουραστώ λίγο αλλά να το διασκεδάσω. Κι έφτιαξα αυτό το πρόγραμμα(τρέχει με Internet Explorer/Firefox/Opera/Chrome κτλ) για να λύνετε τα εικονόσταυρα που βρίσκετε, χωρίς να χρειάζεται να μουτζουρώνετε και να σβήνετε συνέχεια στο χαρτί. Φυσικά θα ρωτήσετε "και είμαι εγώ στη βόλεψή μου και θα ξεβολευτώ για να ανοίξω το laptop για να εκτελέσω το πρόγραμμα;". Ουσιαστικά... όχι. Δε θα το κάνει κανείς αυτό. Όμως, νομίζω, ξεκαθάρισα τον λόγο που το έφτιαξα. Καθαρά για εξάσκηση.

Το 3ο πράγμα που θα περίμενε κανείς να δείξω θα ήταν βίντεο. Τραγούδια έχω, εικόνες έχω. Τα βίντεο λείπουν. Η αλήθεια είναι πως ουσιαστικά δεν έχω βίντεο. Δηλαδή έχω, αλλά δεν είναι βίντεο κλιπ. Είναι απλώς βίντεο στα οποία έχω χρησιμοποιήσει εικόνες, που έχω φτιάξει, μόνο και μόνο για να δικαιολογήσω κάπως το ανέβασμα των τραγουδιών μου στο youtube. Όπως και να έχει, μπορείτε να τα δείτε από το προφίλ μου στο youtube.

Το 4ο αλλά και τελευταίο πράγμα που αφήνω εδώ για κατέβασμα, είναι όλες τις εικόνες που έχω φτιάξει κατά καιρούς χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα GIMP. Εικόνες που ξεκίνησα να φτιάχνω από τη Β' λυκείου και στην πορεία εξελίχθηκαν. Πολλές φορές μάλιστα ήθελα να βάλω και κάποιες ανθρώπινες μορφές στις εικόνες μου, αλλά ελλείψει "μοντέλου" κατέφυγα στο να χρησιμοποιήσω τον εαυτό μου. Βέβαια αυτό με βόλεψε κάποιες φορές που δε μου άρεσαν πραγματικές φωτογραφίες, οπότε και τις χρησιμοποίησα ποικιλλοτρόπως.

Λοιπόν...
Χαιρετώ σας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υλικό για να σε γνωρίσουμε καλύτερα ... μέχρι να επιστρέψεις...

Καλή θητεία... και να επιστρέψεις ο ίδιος αν όχι καλύτερος...

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου Οδοιπόρε. Και για τις ευχές σου! Θα χρειαστούν, κάτι μου λέει, αργά ή γρήγορα :)