...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Για το τραγούδι της γιαγιάς...

        Μέσα σε μια κούτα βρήκα το τετράδιο με τα ποιήματα. Το είχαμε βάλει στην αποθήκη με τα υπόλοιπα πράγματα, ώστε να μπορέσουμε να βάψουμε το δωμάτιό μου. Κι όπως το ξανάνοιξα, βρήκα στην τελευταία γραμμένη σελίδα του τετραδίου, το στυλό που είχα χρησιμοποιήσει την τελευταία φορά. "Τί σημασία έχει αυτό;".

        Έχει σημασία γιατί πλέον, λόγω στρατού, τα ποιήματά μου τα γράφω σε ξεχωριστό "εφεδρικό" τετράδιο, για να μη χάσω το "αυθεντικό" όπου τα έχω συγκεντρωμένα. Ξύπνησαν λοιπόν μέσα μου αναμνήσεις. Και οι αναμνήσεις δεν έρχονται ποτέ μόνες τους. Τί εννοούμε; Όπως μέσα στο τετράδιο βρήκα το στυλό του παρελθόντος, έτσι και σε ένα φάκελο με βίντεο στον υπολογιστή μου βρήκα το παρακάτω βίντεο. Πιστεύω λοιπόν πως είναι ιδανική ευκαιρία να το μοιραστώ μαζί σας.


Καλή ακρόαση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: