...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Κάποιος γιορτάζει...

...ή μάλλον, γιόρταζε.Όπως και να έχει, θέλω απλώς να ευχαριστήσω τον Θεό που ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια. Στα ωραία μου. Στα άσχημα. Στα αδιάφορα. Στα σημαντικά. Στα ασήμαντα. Ό,τι και αν έζησα, ό,τι και αν πέρασε ο Υϊός Του για να μας σώσει, ήταν ο Θεός δίπλα μας και μας βοηθούσε και μας έβαζε στο δρόμο που είχαμε επιλέξει να είναι χαραγμένος από Εκείνον. Απλώς κάποιες φορές μπαλατζάρουμε αριστερά-δεξιά. Τελικά όμως καταλήγουμε κάπου.

Βλέπετε, δεν πιστεύω στην τύχη. Είμαι πραγματικά περήφανος για τους φίλους μου. Είμαι περήφανος που κατάφερα να αντέξω τις όποιες κακουχίες ή δυστυχίες ή ό,τι αρνητικό προέκυψε στη ζωή μου, γιατί κατάφερα να είμαι ακόμη και μετά από τόσα χρόνια [23 χρόνια συνεχούς εξέλιξης] ο φίλος των φίλων μου, ο άνθρωπος που οι άνθρωποι που αγαπάει είναι εκεί σε κάθε του χαρά. Και είναι σημαντικότερη η χαρά, από ό,τι η λύπη.

Αυτό που δεν έχω αναφέρει ακόμη και της το οφείλω, είναι να ευχαριστήσω την κοπέλα μου! Κι είναι η πρώτη φορά που καταφέρνω να ενδιαφέρομαι για μία κοπέλα, πόσο μάλλον να είμαι σε σχέση μαζί της, αλλά να καταφέρνω να κρατάω τον εαυτό μου. Όχι να ΣΥΝ-κρατάω. Να είμαι ελεύθερος εννοώ. Ελεύθερος να λάβω τις αποφάσεις που επιθυμώ για τη ζωή μου. Κι αυτό δεν είναι κάτι που προκαλείται απλά από την όποια ωριμότητα μπορεί να έχω αποκτήσει στα τόσα χρόνια ζωής μου.Είναι κάτι που εκείνη μου προκαλεί με τη στάση της, με τα λόγια της, με όλα. Δεν την ξέρω τόσο καλά, όμως, είμαι σίγουρος πως πολλοί από εσάς, τους αναγνώστες του ιστολογίου αυτού, πολλές φορές ερωτευτήκατε και έπειτα γνωρίσατε τον άνθρωπό σας. Έτσι έγινε και με εμένα. Μόνο που στη δική μου περίπτωση, όσο τη γνωρίζω ως άνθρωπο, τόσο μου αρέσει περισσότερο. Και όχι, δεν είναι ότι "στην αρχή όλοι έτσι λένε/κάνουν". Αλλά τί να τα λέω! Δεν έχει νόημα. Όσοι με γνωρίζουν ή με γνωρίσουν από κοντά, θα καταλάβουν στο μέλλον με πράξεις πως δεν είμαι συνηθισμένος στις φανφαρολογίες.

Τώρα λοιπόν που η ώρα έχει ξεπεράσει τις 5 και πάει στις 6, η μέρα των γενεθλίων μου τελείωσε. Τώρα. Τώρα επιλέγω να τελειώσει και τώρα τελειώνει. Καλημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: