...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Je t' aime

Η όλη δύναμη του καλλιτέχνη, είναι η επικοινωνία του με το κοινό. Τίποτε άλλο δε μπορεί να είναι τόσο δυνατό όσο η δύναμη που δίνει σε κάποιον το κοινό που τον στηρίζει.

Φανταστείτε λοιπόν να βγαίνει ο καλλιτέχνης στη σκηνή να πει το τραγούδι που έχει ηχογραφήσει το 2002 με τίτλο "Σ' αγαπώ". Με το που ξεκινάει το τραγούδι, πριν προλάβει να τραγουδήσει, τραγουδάει όλο το κοινό. Και στο ρεφραίν που λέει "Σ' αγαπώ", το κοινό να φωνάζει "Σ' αγαπάμε!" τραγουδώντας στον κανονικό ρυθμό. "Μα γίνονται αυτά;", θα μου πείτε... Ε λοιπόν γίνονται... Κι όταν γίνονται, μετατρέπονται σε αναμνήσεις. Μετατρέπονται σε αγάπη που ταξιδεύει. Μετατρέπονται σε όνειρα που δε σταματούν να διαδίδονται. Μετατρέπονται... σε αναρτήσεις σε ένα blog που εσύ διαβάζεις...


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Σίγουρα... υπήρχαν κι άλλοι τρόποι να εγκαταλείψουμε ο ένας τον άλλον
Μερικά ξεσπάσματα θα μπορούσαν ίσως να μας βοηθήσουν
Μέσα σε αυτήν την πικρή σιωπή, αποφάσισα να συγχωρήσω
Τα λάθη που μπορούμε να κάνουμε όταν αγαπιόμαστε πολύ
Σίγουρα...Το κοριτσάκι μέσα μου συχνά σε ζητούσε
Σχεδόν σα μητέρα με σκέπαζες με φροντίδα ,με προστάτευες
Σου έκλεψα το αίμα που δε θα έπρεπε ποτέ να μοιραστούμε
Όταν τελειώσουν οι λέξεις, τα όνειρα θα φωνάξω

Σ' αγαπώ, σ'αγαπώ
Σαν ένας τρελός, σαν ένας στρατιώτης
Σαν μία σταρ του σινεμά
Σ'αγαπώ, σ´ αγαπώ
Σαν ένας λύκος, σαν ένας βασιλιάς
Σαν ένας άνθρωπος που δεν είμαι πια
Βλέπεις ότι έτσι σε αγαπώ

Σίγουρα... σου εμπιστεύτηκα όλα μου τα χαμόγελα, όλα μου τα μυστικά
Ακόμη κι αυτά των οποίων μόνο ένας αδελφός είναι ο αναμφισβήτητος φύλακας
Μέσα σε αυτό το πέτρινο σπίτι
Ο Διάβολος μας κοιτούσε να χορεύουμε
Θέλησα τόσο τη διαμάχη των σωματων τα όποια όμως βρίσκονταν σε αδράνια...

Σ' αγαπώ, σ'αγαπώ
Σαν ένας τρελός, σαν ένας στρατιώτης
Σαν μία σταρ του σινεμά
Σ'αγαπώ, σ´ αγαπώ
Σαν ένας λύκος, σαν ένας βασιλιάς
Σαν ένας άνθρωπος που δεν είμαι πια
Βλέπεις ότι έτσι σε αγαπώ

Σ' αγαπώ, σ'αγαπώ
Σαν ένας τρελός, σαν ένας στρατιώτης
Σαν μία σταρ του σινεμά
Σ'αγαπώ, σ´ αγαπώ
Σαν ένας λύκος, σαν ένας βασιλιάς
Σαν ένας άνθρωπος που δεν είμαι πια
Βλέπεις ότι έτσι σε αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: