...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Έχοντας...

...δείξει στην κοπέλα μου αυτά που γράφω και που φτιάχνω, μου έβαλε μία πρόκληση. Να φτιάξω ένα παραμύθι γύρω στις 50 σελίδες. Παίξαμε στην αρχή ένα μικρό λεκτικό παιχνίδι μέσω τηλεφώνου. Εγώ στο στρατόπεδο, εκείνη πήγαινε στη δουλειά. Μου έλεγε λέξεις άσχετες μεταξύ τους και της έλεγα σκηνές.
Μου είπε στην αρχή "φοίνικας - πλακάκι" οπότε της είπα "φοίνικας + (πλακάκι->αντανάκλαση->νερό) = όαση με φοίνικες". Έπειτα μου είπε "πανί - καυσαέριο" οπότε της είπα "πανί+(καυσαέριο -> αέριο + καύση -> αέριο + καπνός) = αερόστατο που λειτουργεί καίγοντας το καυσαέριο της πόλης".
Ξεκίνησα λοιπόν να γράφω μετά το παραμύθι... Το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ένα γίγαντα. Το δεύτερο πράγμα ήταν ανθρώπους πιο κοντούς από το γίγαντα. Έτσι λοιπόν ο τίτλος της ιστορίας έγινα "Ο γίγαντας και οι Κοντούληδες". Το παραμύθι δεν έχει φτάσει στην τελική του έκδοση, οπότε απλώς σας παρουσιάζω ένα πιθανό εξώφυλλο:


Το 2ο πράγμα που έχω να σας παρουσιάσω, αφορά μια δική μου ιδέα. Αποφάσισα να σπάσω το τεράστιο pdf που έχω με τα ποιήματά μου, σε 2 κατηγορίες(προς το παρόν). Μία κατηγορία θα περιέχει τα εφηβικά μου ποιήματα και η άλλη θα περιέχει τα νεότερα ποιήματα. Η κάθε κατηγορία θα είναι και ξεχωριστό αρχείο. Υπό αυτή την έννοια λοιπόν, έχω να σας παρουσιάσω και το εξώφυλλο της 2ης κατηγορίας "Τα νεότερα"... Επίσης, θα τολμήσω να δημοσιεύσω και το όνομά μου ολόκληρο. Το αν αυτή είναι σωστή ή λάθος κίνηση... θα το δείξει το μέλλον
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: