...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Νέα ανάρτηση

Η ανάρτηση αυτή έχει ως σκοπό, καθαρά και μόνο, το να σπάσει το μουντό/στενάχωρο/περίεργο κλίμα που έχουν δημιουργήσει οι δύο προηγούμενες αναρτήσεις.

Έχω αρκετό τρέξιμο αυτόν τον καιρό. Μπήκα στρατό και βγήκα... με δουλειές να βγαίνουν από τις τσέπες κι από το γείσο του πουκαμίσου μου ακόμα. (έτσι για να πω κάτι χαριτολογώντας).

Θέλω απλώς να πω πως είμαι καλά, πως περιμένω τα αποτελέσματα του διαγωνισμού διηγήματος που οργάνωσε το Artspot και πως ο λόγος που δε γράφω εδώ αυτόν τον καιρό, είναι πως τον χρόνο που έχω για να ασχοληθώ με τον εαυτό μου, τον διαθέτω σε ένα σχετικά μεγάλο κείμενο που θέλει αρκετή οργάνωση για να ολοκληρωθεί και που έχει πολλές δυνατότητες ως προς το τί μπορεί να γίνει.

Δεν είναι βιβλίο. Ακόμη μικρό είναι σχετικά. Αν έχετε διαβάσει, όμως, τα κείμενά μου, ξέρετε πώς είμαι. Καταφέρνω να χωρέσω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες και νοήματα για σκέψη, σε όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο χαρτιού και κειμένου. Γι' αυτό θα το ολοκληρώσω ως κείμενο, και μετά, μπορεί να το σπάσω σε επιμέρους, να συμπληρώσω κάποιες πληροφορίες κ.α.

Το πιο πιθανό, βέβαια, όσο με ξέρω, είναι το να το σπάσω σε επιμέρους κομμάτια, και μετά να τα αναπτύξω τόσο που να φτάσουν το μέγεθος του αρχικού κειμένου. Απλώς θα είναι πιο ευκολονόητα υποθέτω. Θα είναι μεγάλα κείμενα που θα αγγίζουν το ίδιο θέμα. Ενώ το πρώτο είναι μεγάλο κείμενο που αγγίζει πολλά θέμα. Ή τουλάχιστον ελπίζω να τα αγγίζει κι όχι απλώς να "προσπαθεί" χωρίς να τα καταφέρνει να τα αγγίζει.

Όπως και να έχει, η ανάρτηση αυτή τον κύκλο της τον έκανε, γέμισε το blog αυτό με νέα όνειρα και ελπίδες... Από εκεί και πέρα ελπίζω να είστε όλοι σας καλά εκεί έξω. Η φλόγα της ζωής και της έμπνευσης δε σβήνει ποτέ. Απλώς αναζοπυρώνεται. Να είστε καλά!

2 σχόλια:

Δέσποινα είπε...

Να'σαι καλά κι εσύ, μ'άρεσε η προτελευταία φράση.

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Μη νομίζεις. Περνάω και σε διαβάζω. Απλώς, στα κλεφτά και χωρίς να προλαβαίνω να σχολιάζω. Ελπίζω να είσαι καλά εκεί που είσαι :)