...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Μικρές ιστορίες - Φράσεις όπως "η ζωή"

Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα κενό χαρτί. Ή μια λευκή οθόνη (δεν έχω σκοπό να περιορίσω τη φαντασία κανενός). Η ερώτηση που βρίσκεται πάνω-πάνω στο χαρτί, γραμμένη με έντονα μαύρα γράμματα είναι η εξής: "Γράψτε τα ενδιαφέροντά σας:". Έχετε τη δυνατότητα να γράψετε ό,τι εσείς επιθυμείτε και τίποτα δε θα πιαστεί λάθος.

Οι περισσότεροι από εσάς, είμαι σίγουρος πως θα κοιτάξετε το διπλανό γραπτό, ή τη διπλανή οθόνη, για να δείτε τί απάντησε ο δίπλα, για να πάρετε μια ιδέα τί θα βάλετε κι εσείς. Αν πχ. ο άλλος έγραψε "μουσική, ζωγραφική, τηλεόραση", εσείς θα γράψετε "μουσική, τηλεόραση, τρέξιμο, βιβλία" κτλ.

Στο www.blogger.com(που παρέχει και αυτή τη σελίδα) υπάρχουν αρκετές χιλιάδες Ελλήνων χρηστών που έχουν συμπληρώσει τα ενδιαφέροντά τους αλλά και άλλα στοιχεία τους. Στο δικό μου προφίλ έχω γράψει στα ενδιαφέροντά μου και τη φράση "Η Ζωή". Απέκτησα, λοιπόν, την περιέργεια να δω κατά πόσον υπάρχουν κι άλλοι τρελοί σαν κι εμένα εκεί έξω.

Με μεγάλη μου χαρά, λοιπόν, αλλά και με θλίψη, συνειδητοποίησα πως υπάρχουμε σύνολο 21(η ζωή)+21(ζωή) = 42 άτομα με τον όρο "Ζωή" στα ενδιαφέροντά μας. Η παρακάτω λίστα περιλαμβάνει τα άτομα αυτά για να τα γνωρίσετε κι εσείς καλύτερα:
  1. Ξωτικό
  2. Big Mama
  3. ανέμη
  4. Forerunner(εγώ)
  5. Ρεγγίνα
  6. Mustiria
  7. Νικηφόρος Τζιμιτζάς
  8. Aphrodite
  9. elena
  10. waver
  11. HellBlazer
  12. Ilias Tsagkas
  13. Dimitris Gouziotis
  14. Ιουλιανός ο Παραβάτης
  15. Soula Oursoula
  16. Maria
  17. sbouboux
  18. Αναρχικός
  19. Νικολέτα Σαμαρά
  20. Ιππολύτη
  21. Αλόη
  1. onlysand
  2. irini voutsinou
  3. Μικρές ανάσες
  4. Utopia
  5. PeachyReek
  6. One of the people
  7. manosnikol
  8. Μαριος Κουτσουκος
  9. Τα παιδιά είναι δώρο ΘΕΟΥ και ΟΧΙ επιλογή μας
  10. Υγεία για Ζωή
  11. to mikro
  12. Xoxonis
  13. Selene
  14. Ειρήνη Βλάχου
  15. dimo
  16. Christos Romanos
  17. Oxygen
  18. larisaios
  19. Bitter-sweet Cinammon
  20. nakano
  21. Σεμπάστιαν Κομιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια: