...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

2 τραγούδια + 1 σκέψη

Με ένα κλικ εδώ θα μπορέσετε να ακούσετε τα δύο νέα μου τραγούδια. Το Μαθαίνω ζω ακούω(Το ανατολίτικο) είναι ένα τραγούδι που μου άρεσε ως μελωδία και μου έβγαλε λίγο ανατολίτικη διάθεση, μουσικά, όταν το έγραφα. Το τραγούδι μας είναι ένα τραγούδι που έγραψα σαν ένα γενικό ύμνο σε όλους και όλα που με ενέπνευσαν και στάθηκαν δίπλα μου σε κάθε στιγμή και κάθε όνειρό μου. Όχι υποχρεωτικά σύμφωνοι μαζί μου. Σίγουρα, όμως, δε στάθηκαν εμπόδιο στο δρόμο μου. Γι' αυτό, λοιπόν, το ονόμασα το τραγούδι μας. Γιατί αφορά εμένα που το έγραψα και εσένα που το άκουσες. Εσένα. Τον όποιο εσένα.

Όσο για τη σκέψη, την έγραψα στις 24 του Δεκέμβρη του 2010, χτες δηλαδή, στη διαδρομή μου με το τραίνο μέχρι ένα φιλικό σπίτι:
Μακάρι να μπορούσα να φωτογραφήσω την αποβάθρα αυτή τη στιγμή. Το τέλος της άδειο. Εκεί είμαι. Η αρχή της γεμάτη κόσμο. Εκεί καταλήγουν οι σκάλες. Η λογική της ελάσσονος προσπάθειας. Προνοητικότητα. Κάτι από τα δύο. Ή κάτι άλλο. Ό,τι κι αν είναι πιο πιθανό να μιλήσω εγώ με τον άνθρωπο που κάθεται μαζί μου στο τέλος παρά ο οποιοσδήποτε άλλος στο διπλανό του. Τελικά το τραίνο ξεκίνησε. Και κανείς δε μίλησε σε κανέναν. Έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά μου, τα τραγούδια της νιότης μου στην καρδιά μου, πήρα τον καρπό που μου προσέφεραν στα χέρια για να παίξω μαζί του στη διαδρομή και ξεκίνησα... Ελπίδα σε όλους δίνω! Ευχή και κουράγιο. Κι αυτή από "Κ" αρχίζει. Να αγαπάτε! Να μοιράζεστε! Να ζείτε! Γιατί η ζωή είναι για σένα. Ναι, ναι! Για σένα! Για να κάνεις πραγματικότητα τα δικά σου όνειρα! Να δώσεις αγάπη στους ανθρώπους που εσύ θέλεις κι αυτοί με τη σειρά τους αλλού. Σαν τα χρήματα κι η αγάπη. Τη δίνεις κάπου και αυτός τη δίνει αλλού. Αν τη δώσουν πολλοί, κάποιος από όλους τους, θα σου την επιστρέψει. Χωρίς εγγύηση! Πίστεψέ το και θα γίνει. Θα δεις αγάπη να αναβλύζει από κομμάτια που δε μπορείς να φανταστείς. Θα δεις ρακοσυλλέκτες που σου φαινόταν πως πετούσαν κάτω τα σκουπίδια, να τα αφήνουν απαλά και με σεβασμό στο έδαφος για να τα φάει το άστεγο κατοικίδιό τους. Θα δεις ανθρώπους τυφλούς και δε θα τους λυπηθείς αλλά θα τους βοηθήσεις να περάσουν απέναντι. Θα δεις θεούς να γκρεμίζονται από τους ψεύτικους ναούς τους και θα δεις τον πραγματικό Θεό μέσα στην καρδιά σου. Αγάπη! Χίλιες ευχές! Σε εσάς! Μία σε εμένα! Να έχω εκατομμύρια ευκαιρίες να αναδείξω την αγάπη μου, για όλους εσάς εκεί έξω, μέσα από την καρδιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: