...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Γιώργος Μαζωνάκης - Τα καταφέραμε

Το παρακάτω τραγούδι ανήκει νομίζω στο έτος 2005. Ίσως και λίγο νωρίτερα. Δίσκος "Κοίτα Με". Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως ο Νίκος Γρίτσης που το έγραψε, πραγματικά κοιτούσε τον κόσμο

Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Μουσική: Τάκης Μπουγάς
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Μαζωνάκης

Τα καταφέραμε λοιπόν, χτίσαμε όγκους με μπετόν
να φυλακίσουμε την άμοιρη ζωή μας
νιώσαμε πιο ανασφαλείς, βάλαμε πόρτες ασφαλείς
κυκλοφορούν εγκληματίες μεταξύ μας

Βγάλαμε από το μυαλό κάθε μας όνειρο τρελό
κόψαμε κάθε μας μικρή επιθυμία
χωρίς να ψάξουμε πολύ μες στην ψυχή μας την δειλή
που τη φοβάται την ζωή γιατί είναι μια

Εγώ τη θέλω τη ζωή χωρίς κανόνες
τετράγωνες οι λογικές και οι οθόνες
Θέλω να βλέπω τον ορίζοντα μπροστά μου
να μοιάζει λίγο η ζωή στα όνειρά μου

Τα καταφέραμε λοιπόν με ασπιρίνες και depon
ισοφαρίζουμε τον πόνο στο κεφάλι
Τεχνολογία υψηλή μας καθηλώνει στο γυαλί
την μοναξιά μας να την κάνει πιο μεγάλη

Είναι τα λόγια μας πολλά μα δεν κοιτάζουμε ψηλά
γιατί το ύψος και το ρίσκο μας φοβίζει
είμαστε άνθρωποι γι' αυτό και στο μικρό μας εαυτό
ποτέ δεν ξέρουμε στ' αλήθεια τι αξίζει

Εγώ τη θέλω τη ζωή χωρίς κανόνες
τετράγωνες οι λογικές και οι οθόνες
θέλω να βλέπω τον ορίζοντα μπροστά μου
να μοιάζει λίγο η ζωή στα όνειρά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: