...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Ένα κάλεσμα για προσευχή

Μου έστειλε μια πρόταση ο CEO της εταιρίας-ιστοσελίδας http://www.storylane.com να συμμετέχω στην προσπάθειά τους. Δυστυχώς, όμως, δε βρήκα κάτι να καλύπτει τα πνευματικά δικαιώματα των κειμένων μου. Πάραυτα, γράφτηκα σε αυτό και έτσι, ευτυχώς, βρήκα το παρακάτω ενδιαφέρον κείμενο στην υποσελίδα http://www.storylane.com/stories/show/1102085660/a-call-to-prayer. Το παρακάτω κείμενο αποτελεί μετάφραση του αυθεντικού κειμένου.

Όπως μπορεί να ξέρετε ή να μην ξέρετε, πρόσφατα συμμετείχα σε μια αξιόλογη κοινότητα από bloggers όπου συμμετέχουν γυναίκες της πίστης και που ενθαρρύνουν/συμβουλεύουν τις γυναίκες για το γάμο τους και τα παιδιά τους. Ως νέα σύζυγος και μητέρα, νιώθω επιτακτική την ανάγκη να μπορείς να έχεις αυτού του είδους την κοινότητα που σε διαπλάθει και σε ωριμάζει! Αυτό το μήνα κάνουν προσπάθειες για να αναζωογονήσουν το γάμο τους. Λοιπόν, εγώ κλείνω σήμερα ένα χρόνο παντρεμένη :) Μπορεί να σκέφτεστε "Κοπελιά, αν ο γάμος σου χρειάζεται από τώρα αναζωογόνηση - ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!". Λοιπόν, αν και η νεανική αγάπη υπάρχει ακόμη, δε βλέπω κάτι κακό στο να συνεχίσουμε να προσθέτουμε χαρά και αγάπη στο γάμο μας. Ξέρω πως ο γάμος μου, όπως και ο δικό σας, δεν είναι τέλειος, ακόμη κι αν φάνηκε να ήταν μία μέρα, ένα μήναμ ένα χρόνο ή πενήντα - ΟΛΟΙ μας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές αναμεταξύ μας. Είναι βιβλική αρχή!

Αυτή τη βδομάδα, το θέμα μας είναι η προσευχή και η υπενθύμιση του να προσευχόμαστε για το σύζυγό μας. Μου άρεσε πώς η Courntey από το Ινστιτούτο Καλής Ζωής προσεύχεται για το σύζυγό της κάθε φορά που βλέπει μία νταλίκα (καθώς σε νταλίκα δουλεύει). Έχει μάθει στα παιδιά της να προσεύχονται για το μπαμπά τους κάθε φορά που περνάει μία νταλίκα. Τί καταπληκτική ιδέα! Θύμισε σε όλες μας πως φοράμε ένα σύμβολο γύρω από το δάχτυλό μας που μας υπενθυμίζει να προσευχόμαστε για το σύζυγό μας - το δαχτυλίδι του γάμου μας. Το δάχτυλό μου, έπειτα από μόλις ένα μήνα που τη φοράω, ήδη έχει σημάδι στο σημείο που μπαίνει η βέρα μου. Δείχνει στον κόσμο πως είμαι παντρεμένη γυναίκα. Κάθε γράμμα που πληκτρολογώ, κάθε σημείωμα που γράφω, κάθε μικροδουλειά που κάνω, βλέπω αυτή τη λάμψη στα μάτια μου - τί ωραία υπενθύμιση για να προσεύχομαι για τον άντρα μου!

Πρέπει να το παραδεχτώ πως το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν "Πώς στο καλό θα βρώ ΧΡΟΝΟ να αφιερώσω στην προσευχή;". Λοιπόν, σας λέω κυρίες μου, ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ. Μαγειρεύετε; Πλένετε τα πιάτα; Διπλώνετε πετσέτες - ή στην περίπτωσή μου, κάθεστε περιμένοντας σε μία ατέλειωτη ουρά από αυτοκίνητα; Έχουμε χρόνο να προσευχηθούμε! Υπάρχει μία μάχη στο μυαλό μας και όταν κρατάμε το μυαλό μας, άρα και την καρδιά μας, εστιασμένο στα σωστά πράγματα (και επιτρέψτε μου να πω πως ο σύζυγός μου και η προσευχή είναι ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!), εστιάζουμε στο αιώνιο. Μία άλλη υπενθύμιση με την οποία είμαι ενθουσιασμένη, είναι το ότι έχω ένα μικρό αντίγραφο μιας οικογενειακής φωτογραφίας στο αυτοκίνητο. Η συνεχής υπενθύμιση εντός του οπτικού σας πεδίου θα είναι ένας ωραίος τρόπος να θυμάστε να προσεύχεστε (είναι επίσης ένα ιδανικό μέρος να βάλετε και αποσπάσματα από τη Βίβλο)!

Επίσης, μου άρεσε πώς μία από τις γυναίκες της ομάδας μίλησε σχετικά με το πώς προσεύχεται για τον άντρα της στο κρεβάτι. Μην αρχίσετε τα "ουφφφ" τώρα, αλλά κάθε πρωί το ξυπνητήρι χτυπάει στις 6πμ στο σπίτι μας και είναι αρκετό να σηκώσει και τους πέντε μας από το κρεβάτι και κατευθείαν έξω από την πόρτα. Πάραυτα, αυτό που δε συμβαίνει είναι εγώ να πετάγομαι από το κρεβάτι και να τρέχω. Όχι, μένω ξαπλωμένη στο κρεβάτι για 10 λεπτά και προσεύχομαι. Όχι καμία μεγάλη προσευχή, αλλά έτσι ξεκινάω τη μέρα μου. Όσο είμαι έτσι, προσεύχομαι για τη μέρα μου, το Scott και τα παιδιά. Πριν τα πόδια μου αγγίξουν το πάτωμα, όλο το σπίτι καλύπτεται από την προσευχή. Έπειτα, ξεκινάω να ετοιμάζω την ημέρα μου. Καφές :) και γεύμα/πρωινό για τα παιδιά (και μερικές φορές το Scott). Αυτές τις ήσυχες ώρες μου αρέσει να προσεύχομαι. Προσπαθώ να πετύχω 31 συνεχείς ημέρες προσευχής για τον άντρα μου και τα παιδιά μου, και ανυπομονώ να το μοιραστώ μαζί σας.

Μπορεί να αναρωτιέστε "Εντάξει, και για τί προσεύχομαι;". Λοιπόν, υπάρχουν πολλά αποσπάσματα [από τις Γραφές] που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια προσευχή, αλλά μου αρέσει να διαλέγω από τα γράμματα του Παύλου και να βλέπω τί προχευχήθηκε εκείνος για τους άλλους πιστούς. Αν ο άντρας σας, πάλι, δεν πιστεύει, ξέρετε από πού να αρχίσετε! ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ! Αν πάλι ο άντρας σας είναι πιστός, τότε ένα καλό μέρος για να βρείτε με τί θα προσευχηθείτε είναι τα γράμματα του Παύλου προς τις εκκλησίες. Συχνά έγραφε πως ευχαριστούσε το Θεό για αυτές ή τους έλεγε ΠΩΣ προσευχόταν για αυτές. Ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι από την επιστολή Προς Εφεσίους, α' 16. Πρώτα, ο Παύλος λέει πως δε σταματάει να τους ευχαριστεί. Ποια ήταν η τελευταία φορά που ευχαριστήσατε το Θεό για το σύζυγό σας; Θα έπρεπε να το κάνουμε σε καθημερινή βάση κυρίες μου! Ο επόμενος στίχος 17, είναι που λέει ο Παύλος πως ζήτησε από το Θεό να τους δώσει τη ΣΟΦΙΑ και την αποκάλυψη της ΓΝΩΣΗΣ Του. Θα έπρεπε να προσευχόμαστε οι σύζυγοί μας να μεγαλώνουν μέσα στη Σοφία και τη Γνώση του Θεού - συμπεριλαμβάνουμένου του χρόνου Του στον κόσμο! Προσευχηθείτε ο άντρας σας να ΛΑΒΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ από το βιβλίο του Θεού. Στο στίχο 18, ο Παύλος συνεχίζει λέγοντας πως προσεύχεται ώστε τα μάτια της αντίληψής τους να είναι φωτισμένα - αυτό επίσης μου θυμίζει να προσεύχομαι για τα ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΤΙΑ του συζύγου μου - όταν διαβάζει τη Βίβλο ή όταν βρίσκεται στις καθημερινές του εργασίες, ώστε τα μάτια του να είναι ΑΝΟΙΧΤΑ και να βλέπει τον Χαμένο [απολωλός πρόβατο] και να μοιράζει ευλογία. Ο Παύλος λέει ακόμη πως θέλει να ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΤΟΥΣ - προσευχηθείτε ο Θεός να δώσει διάκριση και να μιλήσει στο σύζυγό σας! Να θέλει να υπακούσει ό,τι ο Θεός βάλει στην καρδιά του. Ο Παύλος τελειώνει το λόγο του λέγοντας πως θα προσευχηθεί ώστε να γνωρίζουν τα ΠΛΟΥΤΗ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ και το ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΜΑΣ - Προσευχηθείτε ο σύζυγός σας να γνωρίσει το Θεό ώστε να δρα σας παιδί του Βασιλέα των Ουρανών που θα έχει δικαίωμα στην κληρονομιά και τη δύναμη του Θεού στη ζωή του! Όταν δεχόμαστε το αίμα το Χριστού, έχουμε το Χριστό μέσα μας και αυτό σημαίνει πως έχουμε τη δύναμη της Ανάστασης να ζει μέσα μας - έχουμε τη δύναμη να κάνουμε το σωστό!

Ελπίζω αυτό να σας ενθαρρύνει να προσεύχεστε για τον άντρα που ο Θεός σας ευλόγησε να είστε μαζί! Ανυπομονώ να δω τί θα με διδάξει ο Θεός αυτή την εβδομάδα όσο θα προσεύχομαι για τον άντρα μου, και καθώς θα προσεύχεστε κι εσείς για τον δικό σας!

Αν ενδιαφέστε να διαβάσετε για όλους τους άγιους που σχετίζονται με το Γάμο και την Οικογένεια διαβάστε περισσότερα στο http://xristianos.gr/forum/viewtopic.php?t=2139.

Δεν υπάρχουν σχόλια: