...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Τα εφηβικά και τα νεότερα

[...]Κάπου εκεί στα 15 έπιασα για πρώτη φορά
Το στυλό για άλλη χρήση εκτός από μαθηματικά[...]

Κάπως έτσι ξεκίνησα τη δεύτερη σελίδα του τραγουδιού μου "Η ιστορία μου". Κι η αλήθεια είναι πως κάπου εκεί στα 15 ξεκίνησα να γράφω ποιήματα. Πάντοτε τα κατέγραφα και στον υπολογιστή. Ειδικά τις νύχτες που έγραφα ένα ποίημα καθημερινά, όταν στο τέλος της βδομάδας καθόμουν να τα περάσω στο ηλεκτρονικό σύστημα, πολλές φορές σκεφτόμουν μετά το δεύτερο ποίημα να τα παρατήσω. Γιατί ειδικά τα πρώτα ποιήματά μου, αποτελούσαν και 2-3 σελίδες Α4. Άρα όταν λέω ότι μετά το δεύτερο ήθελα να τα παρατήσω, μπορείτε να καταλάβετε τί εννοώ. Πάραυτα, θεωρούσα εξίσου σημαντικό κομμάτι την καταγραφή τους ηλεκτρονικά όσο και την συγγραφή τους.

Κάπως έτσι, λοιπόν, φτάσαμε να υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο αρχείο που να περιλαμβάνει όλα μου τα ποιήματα. Ένιωθα, όμως, πως χρειαζόταν να υπάρξει ένας διαχωρισμός τους όσον αφορά στο ποια ποιήματα γράφτηκαν πότε. Για να ξέρει και ο αναγνώστης τί να περιμένει να διαβάσει. Άλλωστε κι εγώ πλέον δεν χρησιμοποιούσα το Vensires για ψευδώνυμό μου αλλά το Προάγγελος. Άρα ούτε το εξώφυλλο με κάλυπτε πλέον. Πριν κάποιους μήνες, ξεκίνησα το διαχωρισμό τους. Χτες το βράδυ ολοκλήρωσα και το νέο εξώφυλλο. Και κάπως έτσι σας παρουσιάζω τα παρακάτω...

Τα εφηβικάΤα νεότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: