...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Όσιε μην παραβλέψεις τη δέησή μας

Όσιε, βοήθησον, εφ' ημίν σοις ικέταις, πρόφθασον και λύτρωσαι της παρούσης ανάγκης· μη παραβλέψης δέησιν οικτράν των προσφευ­γόντων τη σκέπη σου, Άγιε.



Βυθισμένος στη ζωή μεταφέρω το μήνυμα της ερχόμενης Ζωής, ενός Παράδεισου ομορφότερου από την πιο πλούσια όαση της ερήμου. Στον Παράδεισο δεν πρόκειται να βρω ούτε Ουρί, ούτε υπηρέτες να με ταΐζουν, ούτε την κατανόηση του Μεγάλου Είναι.

Ο Παράδεισος είναι ένα μέρος γεμάτο ανθρώπους πιο σοφούς από εμένα, πιο ταπεινούς από εμένα, πιο αγαπητούς από εμένα, πιο πιστούς από εμένα, πιο ελεήμονες από εμένα, πιο εργατικούς από εμένα και με τραγούδια-ύμνους καλύτερα από τα δικά μου.

Όμως, γνωρίζω Κύριε πως "καμία ελεημοσύνη δεν πάει χαμένη". Κι αν σώθηκε η πόρνη, τότε έχω ελπίδα κι εγώ. Όχι γιατί είμαι καλύτερος από την πόρνη, όχι! Απλώς με φώτιζες πάντοτε Κύριε.

Μου έδινες ανέκαθεν το ρόλο του οδοδείκτη όταν χάνονταν οι άνθρωποι γύρω μου. Κι ο ρόλους αυτός έχει τη σημασία του. Ιδιαίτερα όταν κάνεις το θαύμα Σου, είτε Εσύ ως Κύριος, είτε μέσω της Χάρης που έχεις δώσει στους Αγίους Σου Κύριε.

Έστειλα ένα άτομο γνωστό μου και οικείο μου στον Άγιό Σου τον Ιωάννη τον εκ Ρωσίας σήμερα. Μπορεί να μην κατάφερα να τον επισκεφτώ ακόμη μα γνωρίζω τη δύναμή Σας.

Γι' αυτό προστρέχω σε Εσάς φωνάζοντας "Κύριε, Ιησού Χριστέ, Υϊέ του Θεού, ελέησον ημάς" και "Όσιε, βοήθησον, εφ' ημίν σοις ικέταις, πρόφθασον και λύτρωσαι της παρούσης ανάγκης· μη παραβλέψης δέησιν οικτράν των προσφευ­γόντων τη σκέπη σου, Άγιε.".

Κύριε, Ελέησον...
Κύριε, Ελέησον...
Κύριε, Ελέησον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: