...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Μας θέλει κοντά Του ο Θεός

- Έχουν πέσει τόσα πράγματα στο κεφάλι μου. Το γνωρίζω πως ο Χριστός αναστήθηκε. Όμως, εμείς δεν έχουμε χώρο και χρόνο για ανάσταση στην παρούσα ζωή; Έστω για λίγο...
- Παιδί μου, τα έχουμε ξαναπεί. Ό,τι έρχεται πάνω μας έχει προηγουμένως περάσει από τη σοφία του Θεού και Κυρίου μας.
- Το να στενοχωρηθώ εγώ για να μπορέσω αργότερα να γλιτώσω κάποιον άλλο αδελφό μου από το να πάθει το ίδιο μπορώ να το καταλάβω. Όταν, όμως, έρχονται όλα τα προβλήματα μαζί δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση να αντιμετωπίσω κανένα τους.
- Μπορείς να ακολουθήσεις αυτό που θα σου πω;
- Μα φυσικά!
- Πήγαινε σπίτι σου παιδί μου. Σκέψου όλα αυτά που σε τρώνε και δε σε αφήνουν να ζήσεις...
- Αυτό είναι εύκολο δυστυχώς!
- ...κι όταν νιώσεις τα πόδια σου να λυγίζουν, σύρε μέχρι το εικονοστάσι του σπιτιού σου και προσευχήσου. Τότε και μόνο τότε θα μπορέσεις να αντιληφθείς πού κρύβεται η σοφία του Θεού σε όλο αυτό.
- ...
- ...
- Με θέλει κοντά Του ο Θεός, έτσι δεν είναι;
- Έτσι ακριβώς παιδί μου. Έτσι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: