...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

#25thHourProjectChallenge

Μετά το #icebucketchallenge διαπίστωσα - μετά χαράς τολμώ να πω - πως δημιουργήθηκε και η ιδέα του #rapchallenge όπου ο καθένας προκαλεί άλλους rappers να δείξουν την τέχνη τους. [[Σημειώνω πως ακόμη και εδώ ο Jamster κατάφερε να ξεχωρίσει με τον τρόπο του]].

Τις επόμενες ημέρες αναμένω να δημοσιευτεί το διήγημά μου που θα συμμετέχει στο 25th Hour project. Για το τι ακριβώς είναι αυτό το project σας παραπέμπω στον τομέα tumblr όπου φιλοξενείται. Επειδή λοιπόν μου άρεσε το project αυτό, σκέφτηκα "γιατί να μη γίνει κι αυτό μία πρόκληση!". Άλλωστε κι εγώ το γνώρισα μέσα από δύο γνωστούς μου και αξιόλογους ανθρώπους: τον Απόστολο Μωραϊτέλλη και τον Μάριο Μάζαρη!

Έτσι λοιπόν δημιούργησα το #25thHourProjectChallenge και προκαλώ τη Φελίτσια Πριμικύρη και τη Μαριάννα Βασιλείου να μου δείξουν... τα συγγραφικά τους κότσια!

Καλή αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: