...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Λόγια εκκένωσης εγκεφάλου (διαφορετικά)

 Υπάρχουν διάφορες καταστάσεις. Η συγκεκριμένη ανήκει στην κατηγορία "λόγια εκκένωσης εγκεφάλου", απλώς με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που θα περίμενε κανείς. Το χέρι μου δεν είναι αρκετά δυνατό ακόμα αυτή την ώρα για να γράψει. Γράφω πλάγια με τη λογική της ελλάσονος προσπάθειας. Άλλωστε, θα τα μεταφέρω στον υπολογιστή μου μετά και δε με νοιάζει να μπορεί να διαβαστεί το πρωτότυπο.

Τα σημερινά "λόγια εκκένωσης εγκεφάλου", λοιπόν, βρίσκονται εδώ για να μου δώσουν μια ενίσχυση αυτοεκτίμησης πως μπορώ ακόμη να πετύχω σε αυτόν τον τομέα. Το μυαλό μου - λόγω νύστας; λόγω κούρασης; - δεν είναι πλήρως έτοιμο να παράγει έντονη σκέψη. Υπάρχει μια ελάχιστη σκέψη από τα πλάγια. Πλάγια όπως το χέρι μου που γράφει.

Είναι πρωί. Ασυνήθιστα πρωί για μένα. Η λογική της ελλάσσονος προσπάθειας δεν έχει κυριαρχήσει επάνω μου άθελά μου. Θα μπορούσαμε να πούμε πως αν εγώ είμαι ο πρόεδρος του Δ.Σ. του σώματος και της ψυχολογίας μου, τότε η λογική της ελάσσονος προσπάθειας είναι προσωρινά αντιπρόεδρός μου. Έχει κι αυτό τα οφέλη του όμως...

Καλημέρα. Και μην ανησυχείς. Δεν πίνω καφέ για να με τονώσει αλλά έχω άλλο τονωτικό. Το φως της μέρας, το χαμόγελο, τη μυρωδιά του βρεγμένου χώματος...

Θα ξυπνήσω. Ξύπνησα ήδη απλώς δε θέλω να το παραδεχτώ.
Καλημέρα! Αγάπη μόνο..!
 

2 σχόλια:

DESPINA P είπε...

Καλημέρα,λοιπόν!Ας είναι το ξύπνημα αυτό μια όμορφη αρχή για περισσότερη προσπάθεια!

Forerunner είπε...

Όμορφη καλημέρα και σε εσένα :) Νόμιζα πως είχες σταματήσει να σχολιάζεις :) Με εξέπληξες ευχάριστα :)