...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Με δάκρυ η Ευχή μου

Σκέφτηκα να βάλω την παραπάνω φωτογραφία σαν εξώφυλλο του facebook προφίλ μου. Ακόμη και τώρα όμως δε σκοπεύω να ανταλλάξω τους αγίους μου για να βάλω την Ευχή. Προτιμώ την Ευχή να την κρατήσω ζωντανή μέσα μου. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ούτε αυτή την ανάρτηση θα έκανα. Όμως, ο άνθρωπος κάποιες φορές χρειάζεται να γονατίσει πριν μπορέσει να σηκωθεί ξανά. Αυτή, λοιπόν, η ανάρτηση αναδεικνύει ακριβώς αυτό. Δεν έχω απελπιστεί ακόμη και δε μου επιτρέπει κι η πίστη μου να απελπιστώ. Όμως, θα γονατίσω και μία και δύο και χίλιες φορές αν χρειαστεί. Θα γονατίσω γιατί αυτό είναι που δημιουργεί τη σκάλα προς τον ουρανό του Χριστού μου. Γλυκύτατε Ιησού... Κύριε Ιησού Χριστέ... Υϊέ του Θεού... Ελέησόν με!

Δεν υπάρχουν σχόλια: