...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Ο γέροντάς μου - Ζωντανεύοντας νεκρές ημέρες

- Υπάρχουν μέρες που πραγματικά δεν καταλαβαίνω πώς περνούν! Είμαι τόσο κουρασμένος που νιώθω πως δεν έκανα τίποτα όλη την ημέρα, πως δεν προσέφερα τίποτα σε κανέναν. Στο τέλος, μάλιστα, είμαι τόσο κουρασμένος που ούτε να προσφέρω σε κανέναν έχω όρεξη, ούτε θυμάμαι τί έκανα μέσα στην ημέρα μου!
- Να σε ρωτήσω κάτι παιδί μου... Τεμπελιάζεις;
- Αν πιάνεται για τεμπελιά το να ξεκουράζομαι μερικά λεπτά παρόλο που οι καταστάσεις δεν το επιτρέπουν επειδή πονάει το κορμί μου, τότε ναι... Αλλιώς όχι. Το μεγάλο μου πρόβλημα, όμως, είναι πως οι μέρες περνούν κι εγώ δε θυμάμαι τί έκανα μέσα σε αυτές.
- Υπάρχουν αυτές οι μέρες παιδί μου. Όμως, ο Θεός μας αγαπάει και είναι κι αυτές ημέρες του Θεού. Εσύ μπορεί να μη θυμάσαι τί έκανες, μα ο Θεός γνωρίζει! Ο Κύριος ξέρει σε τί επίπεδα δύναμης και υπομονής έφτασες για να ανταπεξέλθεις σε αυτές τις ημέρες. Ο Κύριος ξέρει πόσο κοντά στο θάνατο μελών του σώματός σου έφτασες για να προσφέρεις σε όλους το καλύτερο που μπορούσες. Έχεις ιδέα πόση αγάπη χρειάζεται η ψυχή του ανθρώπου για να μπορείς να αυτοθυσιαστείς; Πήγαινε παιδί μου στο καλό κι ο Κύριος ας οδηγεί τα βήματά σου! Και μη σε νοιάζει που δε θυμάσαι! Θυμάται ο Κύριος! Θυμάται..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: