...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Ο βρώμικος - Εισαγωγή

Η ιδέα ξεκίνησε μάλλον ανορθόδοξα. Απλώς ξεκίνησα να φτιάχνω μια ιστορία. Ίσα-ίσα να έχει μια έκταση φυσιολογικής ανάρτησης. Φυσικά όμως όταν ξεκινάς να γράφεις κάτι, δεν το σταματάς στη μέση.
(Χεχε. Τώρα θυμήθηκα ένα περιστατικό που μου είχαν πει για ανθρώπους που προσευχόντουσαν. Και ξαφνικά πεταγόντουσαν πάνω και τους ρωτούσαν οι άλλοι "τι έπαθες;" για να λάβουν την απάντηση "ε εντάξει. Μου μίλησε ο Θεός. Φτάνει". Απίστευτα άτομα!)

Έτσι λοιπόν, εκεί που έγραφα στο OpenOffice, σκέφτηκα πως δε χωράει σε μικρή έκταση. Αλλά δεν έχω όρεξη για έναρξη 3ου βιβλίου. Σάμπως τα πρώτα 2 τα τελείωσα;

Το 2ο έχει κάποιες πιθανότητες να συνεχίσει αλλά είναι δύσκολο για μένα. Η ιδέα μου ήταν να σπάσω τον εαυτό μου σε 3 άτομα(3 ψευδώνυμα που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς) και να φτιάξω μια ιστορία με αυτά τα 3 "αδέλφια". Κάθε ένα έχει τη δική του προσωπικότητα αλλά και τα 3 μαζί φτιάχνουν τον τρόπο που θα αντιδρούσα εγώ στις εκάστοτε καταστάσεις. Το πρόβλημα μου είναι ότι αν θέλω προκλήσεις, προτιμώ να τις ζω κι όχι να τις φαντάζομαι.
        Έτσι λοιπόν, αποφάσησα να χρησιμοποιήσω το blog αυτό. Κάθε ανάρτηση της κατηγορίας "Ο βρώμικος" θα είναι η συνέχεια της προηγούμενης της ίδιας κατηγορίας. Έτσι σκοπός είναι να φτιάχνω αποσπασματάκια. Όχι βιβλία. Ούτε καν κεφάλαια. Εύκολο δεν ακούγεται; Εύκολο είναι! Αυτό θα κάνω λοιπόν.

ΥΓ:
Θα γίνει και προσθήκη εικόνων στις συγκεκριμένες αναρτήσεις φυσικά. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι λογικό να πέφτει σε δεύτερη μοίρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: