...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Κάτι κρυμμένο από παλιά...

        Κάποτε κάποιος είπε "Δώστε μου τα βασικά της ζωής και μπορώ να κάνω χωρίς τα αναγκαία". Κάποιος άλλος είπε "Τι είναι τα πάντα για σένα και τίποτα για τους άλλους; Το μυαλό σου".
        Όταν ένα άτομο ολοκληρώνεται ως άνθρωπος, και όχι απλά ως φύλο(με τη σεξουαλική επαφή),μπορεί άνετα να αλλάξει τα δύο παραπάνω ρητά.
        Το πρώτο θα γίνει "Δώστε μου την καρδιά μου και τη δύναμη να αγαπάω και μπορώ να ζήσω χωρίς το μυαλό μου και τη δύναμη να σκέφτομαι. Απλά αγαπάω. Τι πιο όμορφο;".
        Όσο για το δεύτερο, η απάντηση είναι "τίποτα". Το μυαλό σου είναι φτιαγμένο από συναισθήματα που μοιράζεσαι με τους γύρω σου. Κι αν έχεις μάθει να αγαπάς, τα ίδια συναισθήματα έχουν κι αυτοί για σένα.
        Άρα κατά κάποιον τρόπο, μοιράζεστε το ίδιο μυαλό, τις ίδιες σκέψεις, εφόσον τα συναισθήματά σας είναι αμοιβαία (ή έχουν τις προοπτικές για να γίνουν). Και κυρίως... Τα συναισθήματα αυτά που μοιράζεσαι, και που ουσιαστικά αυτά είναι τα πάντα για σένα...Αυτά είναι και τα πάντα για τους άλλους. Αρκεί να μάθεις να τα προσφέρεις απλόχερα και αληθινά.
        Και τουλάχιστον εγώ το έμαθα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: