...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Να πεις ότι δεν το είπα...

Το είπα! "Κάτι μου επιφυλάσσει η σημερινή μέρα". Το είπα! Ευχαριστώ τον Teraphila για την παροχή της πρώτης ύλης! Θα γίνει και τραγούδι... εν καιρώ!

"Απειλή"
Ο πιο καλός μου στίχος αυτός που λέει για φίλους
Η πιο θερμή μου πνοή αυτή που ζεσταίνει ο ήλιος
Τα πιο μεγάλα μου όνειρα αυτά που έκανα μόνος
Η πιο κρυφή μου δύναμη έγινε ο χρόνος

Ο χρόνος που ταξίδεψα, μίλησα ή γεύτηκα
Η ζωή που πραγμάτωσα όταν όλα μοιάζαν ψεύτικα
Κι αυτοί οι δρόμοι οι μεγάλοι, τόσο μικροί τελικά.
Ας μην τα κρύβουνε όσοι έχουν δικά τους φτερά.

Ας πετάξουν ψηλά, ο στόχος είναι εκεί ψηλά
Μην κοιτάς το "εγώ" σου. Κοίτα κοντά και μακριά
Ξέχνα τους χάρτες της ζωής που επιβάλλει ο κόσμος
Ασ'τους να λένε ό,τι θέλουν. Δικό σου το τιμόνι όμως.

Είναι δικό σου το πλοίο. Είναι η δική σου ζωή.
Μπορείς να φτιάξεις ό,τι έχεις ονειρευτεί.
Μπορείς να φτιάξεις τα πάντα. Κάθε αρχή, κάθε τέλος!
Μπορείς να φτιάξεις θάλασσα. Μπορείς να φτιάξεις έλος!

Κάποιοι τα κατάφεραν. Κάποιοι τα καταφέρνουν
Ίσως δε θέλουν τη ζωή, κι όμως βόλτα τα φέρνουν.
Κι αυτή η χαρά σου, ψεύτικη μου μοιάζει, τεχνητή
πλατωνική, ανύπαρκτη, περιθωριακή

Δε βαρέθηκες ν' ακούς για αυτή τη γενιά
πως ξεπουλάει πατρίδες για λίγα μόνο λεφτά;
Το ξέρω! Δε σ' αρέσει να τ' ακούς, γι' αυτό κλείνω
όμως θέλω να θυμάσαι ότι ήρθα για να μείνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: