...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Να πεις ότι δεν το είπα... - Η συνέχεια

"Απειλή - Μέρος 2ο"
Τελικά αστειευόμουν γιατί είμαι ακόμη εδώ
Η σκέψη μου δε σταματά όσο ακόμη ζω
Το χαρτί μου τελείωσε μα δεν αλλάζω πλευρά
Όσα έχω να πω, θα τα πω φανερά

Ο μεσαίωνας τέλος κι ελπίζω να το θυμάσαι
Όσα χρόνια κι αν περάσουν, ήσυχος δε θα κοιμάσαι
Όσο είσαι από αυτούς που κρίνουν χωρίς να δουν
Θα είσαι μέσα σε αυτούς που στο δρόμο θα με βρουν.

Μπορείς να παριστάνεις πως δεν ξέρεις τι συμβαίνει
Μπορείς να θεωρείς την ψυχή σου διωγμένη
Μα αν θες τη γνώμη τη δική μου θα 'πρεπε να 'ναι φοβισμένη
Αφού καμιά αδικία δεν παραμένει θαμμένη

Μπορείς να είσαι πολιτικός, δικηγόρος ή γιατρός
Μπορείς να είσαι ιδιοκτησία κάποιου ή κανενός
Μπορείς να είσαι φτωχός, μπορεί και άνθρωπος απλώς
Μπορείς να είσαι λεφτά ή περιθωριακός.


Ξύπνα επιτέλους και δες τι συμβαίνει
Έχουν μοιράσει ναρκωτικά σε όλη την οικουμένη
Πορνεία στα βιβλία, πορνεία στη ζωή
από κάθε πατέρα που στέλνει να μάθει το παιδί

Κλέβουνε θέσεις και φόρους
Έχουν έτοιμους μισθοφόρους
Να πολεμήσουν για την ελευθερία
Προβλέπω μεγάλη προδοσία

Δε βαρέθηκες ν' ακούς για αυτή τη γενιά
πως ξεπουλάει πατρίδες για λίγα μόνο λεφτά;
Το ξέρω! Δε σ' αρέσει να τ' ακούς, γι' αυτό κλείνω
όμως θέλω να θυμάσαι ότι ήρθα για να μείνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: