...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Νέα Ζωή


Μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις
κι ό,τι πίσω αφήσεις, πιο εύκολα θα το ξεχάσεις.
Έχω καιρό να δω φωτιά ζωντανή και πυρωμένη.
Μόνο η φλόγα της καρδιάς μου ακόμη αναμμένη.

Κι αυτό το βράδυ βρίσκονται οι άγγελοι κοντά μου.
Ακούω τις φωνές τους. Τραγουδούν στη γειτονιά μου.
Κι η κάθε νότα μια πνοή που έρχεται στου κόσμου
τη γνωστή διαδρομή κι αποτελεί το φως μου.

Μπροστά σε αυτή τη μουσική πώς να μη γονατίσεις!
Τις χαμένες ημέρες πώς να μην τις θρηνήσεις!
Ό,τι είδα με άλλα μάτια έχει πια διαγραφεί.
Φοράω το καπέλο μου και φεύγω σε ταξίδι.

Μπροστά η ζωή μου και μαζί της κι εγώ.
Το τραγούδι τους σημάδι από τον ουρανό.
Πέρασαν τόσα χρόνια και σαν χθες το θυμάμαι.
Η μελωδία τους με ξύπνησε και πια δεν κοιμάμαι.

Κοίταξέ με στα μάτια. Θα σου πω την αλήθεια.
Και άμα κουραστείς, θα είμαι εδώ για βοήθεια.
Τόσα χρόνια εδώ. Σε λάθος και σωστό.
Τίποτα δεν άλλαξε. Ακόμα αγαπώ.

Γυμνός μες στους δρόμους του Θεού μου περπατώ.
Άλλοτε τρέχω και άλλοτε απλά προχωρώ.
Από τη Δύση ανατέλλω. Αντίθετα στο ανθρώπινο
πάθος, εγωισμό κι ό,τι ψεύτικα ακλόνητο.

Με το τραγούδι τους λοιπόν οι άγγελοι βοήθησαν
και μια νέα σελίδα στη ζωή μου αντίκρισαν.
Κάποιοι το στήριξαν αυτό και κάποιοι το φοβήθηκαν.
Κάποιοι με αγάπησαν γι' αυτό και κάποιοι με απαρνήθηκαν.

Κάποιες φορές φοβήθηκα κι εγώ
και γονάτισα με δέος μπροστά στο Θεό.
Γέμισα, έτσι, δύναμη το "Σ' αγαπώ" μου
κι είδα να πεθαίνει μπροστά στα μάτια μου το "εγώ" μου.

Κι έτσι το "εμείς" αναστήθηκε
κι η ιστορία του Θεού μου ξανά αφηγήθηκε.
Όποιος ήθελε να ακούσει, κράτησε κάτι από αυτή,
ενώ, όλοι οι άλλοι, πριν τελειώσει, είχαν χαθεί.

Κι η ζωή συνεχίστηκε...
Κάποιοι άκουσαν απλά για έναν σταυρό που στήθηκε...
Κάποιοι άκουσαν για τον Υϊό του Θεού που αναστήθηκε...
Και η ζωή συνεχίστηκε...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

cΝέα Ζωή λοιπόν φίλε μου... Ένα θα πω... αν και δεν συμφωνώ με τις "παρωπίδες" που βλέπω γύρω περί θρησκείας κτλ χωρίς να σημαίνει ότι αυτό σε αντιστοιχεί...

"Αξίζει να παλέψεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει"

Παρά να μείνεις απαθής παρατηρητής... κάτι θα μάθεις...

Καλά βήμαμα λοιπόν στην νέα Ζωή...

Καλό ξημέρωμα.

Ένα παιδί / Ένας άνθρωπος (Προάγγελος) είπε...

Η αλήθεια είναι Οδοιπόρε πως δεν καταλαβαίνω σε ποιες παρωπίδες αναφέρεσαι. Φιλικά ρωτάω ε; Μην παρεξηγηθώ.

Το περιστατικό που λέω με τους αγγέλους κτλ είναι κάτι που έγινε πριν 10 χρόνια περίπου. Όταν ζητούσα ένα σημάδι από το Θεό για να μου δείξει ότι υπάρχει και ξαφνικά άρχισα να ακούω μια μουσική που δε μπορώ να αναπαράγω όμως τη θυμάμαι. Όταν είχα συζητήσει με φίλους μου είχαν μιλήσει ότι μπορεί να απλά να ήταν ανθυποβολή αυτό που έζησα. Από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει τα πράγματα όπως νομίζει :)

Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Έχεις δίκιο. Αξίζει! Ωραία η φράση σου! Θα την κρατήσω στο χαρτάκι με τις φράσεις στην ψυχή μου :)

Καλό ξημέρωμα! :)