...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Στην αγάπη μου...

Όταν μου' πανε να ψάξω την αλήθεια μες στα χρώματα της γης,
εγώ έψαξα ευθύς να βρω τα μάτια της ζωής.
Και τελικά τα μάτια σου μου δώσανε το φως.
Μου δώσανε αγάπη που δεν έδωσ' άλλος άνθρωπος.
Ένας κόσμος με αγάπη, με τραγούδια και με δάκρυ.
Δάκρυ ευτυχίας! Χαρά! Όχι απάτη!

Ξέρω πως τα όνειρα που κάνουμε θ' αντέξουνε,
στο χρόνο και στο χώρο δε θα κουραστούν να τρέξουνε.
Μόλις τα εκπληρώνουμε, θα τα συμπληρώνουμε,
με νέες εμπειρίες και δε θα θυμώνουμε
για κανέναν και για τίποτα.
Όλα τα θετικά, θα πάψουν να'ναι ύποπτα.

Κι αφού λοιπόν οι σκέψεις μου έχουν χώρο ν' απλωθούνε,
σου έγραψα τα λόγια αυτά, να δείξ' ότι αγαπούνε
τα χέρια μου, τα στήθη μου κι ολόψυχα η καρδιά μου,
εσένα που κατάφερες να φτάσεις στα όνειρά μου,
να τα ταρακουνήσεις, δίχως να τα διαλύσεις
και σε αυτά σε έβαλα μαζί μου να τα ζήσεις...
~~~~
Σ' ευχαριστώ για κάθε στιγμή που έχουμε ζήσει, και για όσες άλλες που θα ζήσουμε ακόμη. Σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να εκφράσω όλα αυτά που νιώθω για σένα! Κάθε μου κρυφή σκέψη, κάθε πετάρισμα της ψυχής μου. Κι είμαι ευτυχισμένος μαζί σου! Και είμαι σίγουρος πως όσο σε έχω στο πλάι μου θα συνεχίσω να είμαι! Κι απλώς ελπίζω να συνεχίσω να σου προσφέρω κι εγώ ό,τι χρειάζεσαι, και θα συνεχίσω να προσπαθώ να είμαι ένα βήμα πριν από τα θέλω σου ώστε να σου τα προσφέρω πριν καν τα ζητήσεις. Φυσικά στο μέλλον αυτό θα αλλάξει, μόνο και μόνο για να σου δίνω την εντύπωση ότι δεν ξέρω τί θέλεις, ώστε να μου κάνεις γλυκουλιές και "Μωρόοοοοοο μουυυυυυυ" που παρόλο που σου έχω πει ότι δε μου αρέσουν γενικά, εσύ το κάνεις με το δικό σου μοναδικό, αξιοζήλευτο τρόπο και όπως σου είπα... Θέλω την κάθε στιγμή μαζί σου, να τη ζω! Και μέχρι τώρα, τη ζω, την αγαπάω, και τη σέβομαι ως ανεκτίμητη! Κι απλά ήθελα να το ξέρεις εσύ, αλλά και όλος ο facebookόκοσμος εκεί έξω, πως είσαι δική μου και μόνο δική μου, και πως σε αγαπάω τρελά και απεριόριστα! Κι όποιος τολμήσει να σε πειράξει, θα' χει να κάνει μαζί μου! Ξέρεις εσύ :) Με τον τρόπο μου :)
Να προσέχεις κοριτσάκι μου!
Σ' αγαπάω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: