...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Δωδέκατη Νύχτα

~~~Ιστορικά Στοιχεία~~~
        Πιθανόν, όσοι διαβάσατε τον τίτλο να περιμένετε να δείτε κάτι σχετικό με το ομώνυμο έργο του Shakespeare, αλλά δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Απογοητευτήκατε; Δεν πειράζει. Έχω κάτι εξίσου καλό.
        Την περίοδο 1998~2000 (που πρωτοέβαλα internet) ήταν πολύ δημοφιλές το πρόγραμμα Napster. Μέσα από αυτό όλοι αντάλλαζαν αρχεία που λεγόντουσαν mp3 και συνήθως ήταν τραγούδια.
        Άπειρος λοιπόν εγώ, άνοιξα τον Ιnternet Εxplorer(ο Νetscape δε με βόλευε) και πάταγα διάφορες διευθύνσεις. Ανακάλυψα λοιπόν την ιστοσελίδα www.mp3.com από την οποία έκανα stream μουσική που παιζόταν στο εξωτερικό(και στο background εκτελούσα το πρόγραμμα ηχογράφησης των Windows!). Μετέπειτα σκέφτηκα... Αφού υπάρχει mp3.com γιατί να μην υπάρχει και .gr? Και υπήρχε!
        Μεταφράζω το σκοπό του site όπως ήταν γραμμένος στην αρχική σελίδα: Ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε το MP3.gr. Σκοπός μας είναι να παρέχουμε δωρεάν μουσική σε όλους. Προωθούμε νέους καλλιτέχνες δωρεάν, επειδή πιστεύουμε πως η μουσική είναι ένα από τα πιο όμορφα πράγματα στη ζωή και γι' αυτό πρέπει να παρέχεται δωρεάν στον καθένα.
        Το συγκεκριμένο site δεν υπάρχει πλέον οπότε όποιος θέλει, μπορεί να το δει από εδώ.

~~~Κυρίως κείμενο ανάρτησης~~~
Στο mp3.gr είχα βρει ένα συγκρότημα με όνομα "Δωδέκατη Νύχτα". Μου άρεσε η φωνή της τραγουδίστριας αλλά και η μουσική τους. Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ. Εγώ, προσωπικά, θέλω απλά να σας δείξω ένα κομμάτι της δουλειάς τους που μου αρέσει πολύ:

Δωδέκατη Νύχτα - Φωτιά
Σαν φωνάξω ποιος θα ακούσει
την τελευταία μου την κραυγή;
Όσο να 'βρω ρυθμό
στης χαράς το σκοπό
{κάθε μέρα στη ζωή θα χαρακώνομαι}
Κι ένα πλοίο θαρρώ
είμαι μοναχικό
{που τα κύμματα το παρασέρνουν}

Φωτιά καλώ
για να κάψει μαζί μου το κακό
Να ουρλιάξει
και να κλάψει
στον τελευταίο του χορό

Ήρθε η ώρα να με βοηθήσω
και της άνοιξης το χρώμα ν' αφήσω
Θεέ μου θα μ' αρνηθώ
για να σ' ακολουθώ
{και στα πόδια μου πια να στηρίζομαι}
Το κακό να χτυπώ
νικητής για να βγω
{και να πάψω πια να βασανίζομαι}

Φωτιά καλώ
για να κάψει μαζί μου το κακό
Να ουρλιάξει
και να κλάψει
στον τελευταίο του χορό

~~~

Δωδέκατη Νύχτα - Η γυάλα
Από τη γυάλα μου κοιτώ
τον κόσμο με αμφιβολία
Μ' έχουν προδώσει
Μ' έχουν πληγώσει

Μα εγώ πολύ θα το σκεφτώ
Για να βγω
{απ' ό,τι κι αν βρω
απ' ό,τι κι αν δω}

Από τη γυάλα μου κοιτώ
και νιώθω μονάχη
γι' αυτά που χάνω
και που δε ζω
για κείνα που είχα
και τώρα μπορώ

Σα δέντρο λυγίζω
στη σκέψη σου ελπίζω

Μα για σένα είμαι εδώ
και φωνάζω "Σ' αγαπώ"
Τη χαμένη ζωή μου θρηνώ
μα βήμα δεν κάνω από δω

Ο χρόνος περνά
κι οι αναμνήσεις ξεθωριάζουν
Ο χρόνος περνά

Μα για σένα είμαι εδώ
και φωνάζω "Σ' αγαπώ"
Τη χαμένη ζωή μου θρηνώ
μα βήμα δεν κάνω από δω



Σημείωση: Με κλικ στους τίτλους των τραγουδιών μπορείτε να τα ακούσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: