...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Αληθινό μου όνειρο

Κούρασα το σώμα μου στο έπακρον κι απόψε
Το αίμα μου φώναζε "Τη ροή μου κόψε"
Πόναγα πολύ κι όμως ήμουνα χαρούμενος.
Έζησα ως άνθρωπος κι έγινα χαρούμενος.

Αν ήμουν ξωτικό, θα ήμουνα και μάγος.
Θα μάγευαν τα χέρια μου και θα 'σπαγε ο πάγος.
Συνδεδεμένος θα'μουνα άρρηκτα με τη φύση.
Θα είχα, συνεχώς, με τ' άλλα φύλα μίση.

Αν ήμουν ένας νάνος πολύ-πολύ μικρός
θα προσπαθούσα πάντοτε να είμαι δυνατός.
Θα έφτιαχνα τα όπλα στο δικό μου μέγεθος.
Θα έριχνα εχθρούς στο Χάος και στο Έρεβος.

Αν ήμουν ένα πράσινο, μεγάλο, χαζό τέρας
στο μέλλον θα γινόμουνα ανεύθυνος πατέρας.
Θα έφτιαχνα προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν.
Θα χτύπαγα με ρόπαλο... έτσι! Για να μάθουν!

Αν ήμουν ένας δαίμονας νεκρός και ζωντανός
θα παρασιτούσα στη ζωή και απ' το φως
θα καίγονταν οστά αλλά και οι ιστοί μου
θα ήμουν ζωντανός στη νεκρή φυλακή μου.

Αν, τέλος, ήμουν άγγελος μ' ατσάλινη ρομφαία
Μεγαλόπρεπα φτερά, στην πλάτη μου, ωραία
θ' αντίκρυζε σε εμένα όποιος με αγαπούσα.
Πίστη στο Θεό απ' την ψυχή μου θα ηχούσε.

Αν σκεφτώ καλύτερα όλα τα παραπάνω
ίσως ο χαρακτήρας μου να βγαίνει από νάνο.
Μήπως κι εμείς οι άνθρωποι δεν είμαστε μικροί;
Τα όπλα ανάλογά μας σε μέγεθος κι ισχύ.

Ξωτικό θα μπορούσα επίσης εγώ να'μαι
Αν δεν υπήρχε φύση, θα 'χα χαθεί φοβάμαι.
Κι όσο για τη μαγεία στα χέρια μου... Σιγά!
Δε δύναμαι με άγγιγμα να λιώσω μια καρδιά;

Όσο για το πράσινο, μεγάλο, χαζό τέρας.
Μήπως τώρα δε μπορώ να γίνω ανεύθυνος πατέρας;
Ρόπαλο δε χρειάζομαι για ν' αδικήσω κάποιον.
Θα κατέστρεφα άνετα μέχρι και τάφους άγιων.

Μήπως, όμως, είμαι γόνος νεκρών και ζωντανών;
Θα μπορούσα να ζω με το χρήμα των γονιών.
Θα μπορούσε το τσιγάρο, το ποτό να ν' η ζωή μου
Θα ήμουν ζωντανός στη νεκρή φυλακή μου.

Όσο για τους αγγέλους, ίσως σ' αυτούς ν' ανήκω,
ν' αγαπάω το Θεό μου "εν δήμω" και "εν οίκω".
Πίστη σε Αυτόν που μου δίνει τα φτερά
να καίω με αγάπη του μίσους τη φωτιά.

Μ' αν μ' ήξερες, θα ήξερες, πως είμαι ένας θνητός.
Ένας άνθρωπος απλός που επιλέγει το σωστό και το λάθος συνεχώς.
Ένας άνθρωπος μονάχα με όλα τα παραπάνω
και με καθορίζουν οι επιλογές που κάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: