...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Υψογελάω

Αναζητούσα χρόνια μια γυναίκα σαν εσένα,
ως εσένα, εσένα.
Δεν κατάλαβα αμέσως σαν σε είδα ότι ήσουν εσύ
μα έγινε κατανοητό μετά από κάποια στιγμή

Σ' αγαπάω το ξέρεις και δεν τ' αλλάζω
Αγαπάω τις στιγμές που για πλάκα σε τρομάζω
Αγαπάω το ότι έρχεσαι μετά και μ' αγκαλιάζεις
Αγαπάω κάθε φορά που στον ύπνο σου γυρίζεις

Αγαπάω τα όνειρα που κάνουμε μαζί
Αγαπάω ότι έχουμε κάνει και την κοινή μας ζωή
Έχω κάτι λοιπόν να σου εκμυστηρευτώ για όλα αυτά
Δε χαμογελάω πια.

Αγαπάω τα μεσημέρια που ο ήλιος ανακλάται
επάνω από το κρεβάτι μας η ευτυχία αντανακλάται
Διαχέεται στο χώρο. Μ' ακούς αγάπη μου;
Δε χαμογελάω πια. Αγάπη μου...

Πέρασα δύσκολα μόνος, μ' αξίζουν όσα πέρασα
Αξίζει κάθε πρόσκαιρη χαρά που δεν έζησα.
Αξίζει ο ουρανός μου που δεν πρόκειται ν' αλλάξει ποτέ πια.
Δε χαμογελάω πια. Όχι πια.

Μαζί σου βρήκα όσα απ' τη ζωή ζητούσα
Σε σένα βρήκα την προστάτιδα που αποζητούσα
Μαζί σου αγάπησα κάθε ψυχή που έχει ζήσει
ανεξάρτητα του αν τελικά έχει δύσει.

Ανέκαθεν είχα μια επικοινωνία με τον ουρανό
Συνεχώς πολεμούσα το κακό με το καλό
Κι όπως μόνος μου έμαθα να μη φοβάμαι πια
μαζί σου έμαθα να μη χαμογελάω πια

Ανέκαθεν ευχαριστούσα το Θεό για όσα είχα
Πρόσβαση ζητούσα σε όλα από όσα απείχα
Κι αφού κατάφερα να μη φοβάμαι πια
πλέον κατάφερα και να μη χαμογελάω πια

Ανέκαθεν πίστευα πως είχε κάτι το διαφορετικό ο δρόμος μου
Είχε φτιαχτεί και φτιάχνεται μόνο μ' αγάπη ο κόσμος μου.
Κι αφού η ζωή μου δίδαξε να μη φοβάμαι πια
εσύ μου δίδαξες πως δε μπορώ να χαμογελάω πια.

Είμαι τόσο ικανοποιημένος με τις προοπτικές της ζωής μας.
Δε μπορώ να χαμογελάσω πια στο βάθος της ύπαρξής μας.
Πάει καιρός που δε φοβάμαι. Το ξέρεις αγάπη μου...
Και τώρα δε χαμογελάω πια. Αγάπη μου...

Δε χαμογελάω... Πλέον υψογελάω!
Με τα μάτια μου ψηλά συνεχώς γελάω!
Πλέον είμαι σίγουρος για κάθε επιλογή μου
αλλιώς δε θα 'ταν έτσι η ζωή μας κι η ζωή μου.

Δε χαμογελάω... Πλέον υψογελάω!
Ευχαριστώντας το Θεό συνεχώς γελάω!
Γιατί δε μπορώ ακόμη να πιστέψω πως σε χάρισε σ' εμένα.
Σ' εμένα... Σ' έναν άνθρωπο απλό σαν τον καθένα

Αφιερωμένο στη σύντροφό μου
‎*Υψογελάω = Αντίθετο του χαμογελάω και σημαίνει "Γελάω συνεχώς με τα μάτια μου στραμμένα στο Θεό και ευχαριστώντας Τον"

Δεν υπάρχουν σχόλια: