...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Να είσαι πάντα τρίτος

Πηγή
Υπό άλλες συνθήκες, η παρακάτω ιστορία θα ταίριαζε στο άλλο blog που δημιούργησα με τίτλο ClopyTeller: Διδακτικές ιστορίες. Δε θα ήθελα, όμως, σε καμία περίπτωση να το περιορίσω μόνο σε χριστιανικές ιστορίες. Με ενδιαφέρει να το γεμίσω ανθρώπινες ιστορίες πάσης φύσεως. Για αυτό το λόγο παραθέτω σε αυτό το blog την ιστορία που βρήκα εδώ*.

---
Ενός πιτσιρίκου μαθητή, εσωτερικού σε κάποιο σχολείο, είχαν τελειώσει οι διακοπές του και στο τρένο που θα τον έφερνε στο σχολείο ήταν η μητέρα του για να τον αποχαιρετήσει. Δίπλα του καθόταν ένας άλλος πιτσιρίκος, συμμαθητής του και φίλος του.

Μόλις το τρένο άρχισε να κυλά στις ράγες, η μητέρα του μικρού άρχισε να φωνάζει δυνατά:
- "Και μην ξεχνάς αυτό που σου είπα,να είσαι πάντα τρίτος".
- "Ναι μητέρα", απάντησε αυτός.

Ο φίλος του και συμμαθητής του απόρησε:
- "Εμένα η μητέρα μου θέλει να είμαι πρώτος.Πως συμβαίνει η δική σου μητέρα να σου ζητά να είσαι τρίτος;".

Τότε αυτός εξήγησε το νόημα των λόγων της μητέρας του.
- "Τρίτος θέλει να πει, πως πρώτος πρέπει να είναι πάντα ο Θεός, δεύτερος πρέπει να είναι ο πλησίον μου και τρίτος πρέπει να είμαι εγώ.".
---

* Δυστυχώς, δε μπόρεσα να βρω κάποια παλαιότερη ανάρτηση στο διαδίκτυο με το παραπάνω κείμενο. Πλέον, με τις Διδαδικτικές Ιστορίες, ξεκίνησα να προσπαθώ να βρίσκω το όσο το δυνατόν παλαιότερο κείμενο ώστε να αποδίδω κατάλληλα τις πηγές. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο για τη συγκεκριμένη ιστορία, ας με ενημερώσει με ένα σχόλιο. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: