...πάντα θα βλέπω αυτά που προορίζονται για μένα, ακόμη κι αν δε μπορείς να με δεις...
Προάγγελος

Για αυτό γράφω...


Για αυτό γράφω...
...για να μείνει ό,τι έχω στην ψυχή μου
Για αυτό γράφω...
...για να ζήσω δυο ζωές
Για αυτό γράφω...
...για να έχω λίγη αγάπη παραπάνω  στη ζωή μου
Για αυτό γράφω...
...για να θυμάμαι το χτες

Για αυτό γράφω...
...για να ξέρω το ποιος ήμουν
Για αυτό γράφω...
...για να θυμάμαι τα λάθη και τα κρίματά μου
Για αυτό γράφω...
...για να καταγράφω στο χαρτί ποιος ήμουν
Για αυτό γράφω...
...για να παραλείπω τα κατορθώματά μου

Για αυτό γράφω...
...για να μοιράζω αγάπη αόριστα
Για αυτό γράφω...
...για να δίνω ευλογίες αόριστα
Για αυτό γράφω...
...για να μοιράζω αγάπη απρόσωπα
Για αυτό γράφω...
...για να δίνω ευλογίες απρόσωπα

Για αυτό γράφω...
...για να ξέρουν όλοι ποιος είμαι
Για αυτό γράφω...
...γιατί ξέρω πως δε θα με ψάξει κανείς
Για αυτό γράφω...
...για να ξέρουν όλοι ποιος είμαι
Για αυτό γράφω...
...γιατί ξέρω πως δε με αγαπάει κανείς

Για αυτό γράφω...
...για να θυμάμαι τα λάθη και τα κρίματά μου
Για αυτό γράφω...
...για να μπορώ αμέσως μετά να τα διορθώσω
Για αυτό γράφω...
...γιατί σέβομαι κι εκτιμώ όποιον αναγνώσκει τα ποιήματά μου
Για αυτό γράφω...
...γιατί θέλω όσους περισσότερους μπορώ να σώσω

Για αυτό γράφω...
...γιατί σκέφτομαι
Για αυτό γράφω...
...γιατί υπάρχω
Για αυτό γράφω...
...γιατί αγαπάω
Για αυτό γράφω...
...γιατί σέβομαι

Για αυτό γράφω...
...γιατί ξέρω πως στην αγάπη οφείλω το πρώτο μου ποίημα
Για αυτό γράφω...
...γιατί βρήκα την αγάπη και θέλω να τη βρεις και εσύ
Για αυτό γράφω...
...γιατί σκέφτομαι συνέχεια, αδιάλειπτα, ακατάπαυστα
Για αυτό γράφω...
...γιατί θέλω να σε μάθω και εσένα, αναγνώστη, ν' αγαπάς

Για αυτό γράφω...

Ποίημα: "Για αυτό γράφω..." - "Προάγγελος"
Βίντεο: "Μια καινουργια παραγωγη του RealFlorian με τη βοηθεια του Solmeister"

Δεν υπάρχουν σχόλια: